Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 22/02/2020.

Opis stanowiska pracy

Recruitment Partner (on-site)
Wrocław
NR REF.: 1133201

Osoba, która do nas dołączy będzie odpowiedzialna za kompleksowe prowadzenie procesów rekrutacyjnych dla naszego klienta. Do obowiązków rekrutera będzie należało koordynowanie procesu rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, ustalanie strategii poszukiwania kandydatów z zespołem sourcerów oraz odpowiadanie na potrzeby rekrutacyjne naszego klienta. Dodatkowo rekruter będzie odpowiedzialny za raportowanie wyników swojej pracy do klienta oraz realizację postawionych celów.


Od kandydatów oczekujemy doświadczenia w samodzielnym realizowaniu projektów rekrutacyjnych (mile widziane doświadczenie w rekrutacjach IT). Ze względu na międzynarodowe środowisko pracy wymagamy dobrej znajomości języka angielskiego. Dodatkowo oczekujemy doświadczenia w bezpośredniej współpracy z klientem wewnętrznym lub klientem zewnętrznym. Od kandydatów oczekujemy również nastawienia na realizację celów, zaangażowania oraz umiejętności pracy pod presją czasu. Szczególną wagę przykładamy do umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych, a także do chęci rozwoju.


Osoba, która do nad dołączy będzie pracować w międzynarodowym środowisku w biurze u naszego klienta w centrum Wrocławia. Oferujemy stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju i awansu oraz premię kwartalną za realizację wyznaczonych celów. Dla naszych pracowników oferujemy pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, Karta Multisport, ubezpieczenie na życie i dofinansowanie do nauki język obcych).

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
20/02/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca HR / Kadry / Rekrutacja , Praca Reklama / Komunikacja , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry