SPRING PROFESSIONAL
Spring Professional to lider profesjonalnych rekrutacji. Specjalizujemy się w procesach związanych z doborem specjalistów, kierowników oraz kadry menedżerskiej średniego i wyższego szczebla w obszarach Engineering, Finance, Sales & Marketing, Property & Construction, Supply Chain & Logistics, Lifescience, Legal i IT. Jesteśmy częścią grupy Adecco – wiodącego w świecie dostawcy rozwiązań HR, działającego w ponad 60 krajach i zatrudniającego ponad 31 tysięcy pracowników. Obecność Spring w największych miastach świata zapewnia naszym klientom szeroki zasięg krajowy i międzynarodowy. Działamy w 16 krajach, zatrudniamy ponad 723 konsultantów i stale się rozwijamy.

Receptionist

Miejsce pracy: Łódź

 For our Client, SSC located in Łódź we are looking for:

Receptionist

On this position you will be responsible for handling front office reception and administration duties including travel arrangement, answering phones, organize interviews and welcoming candidates and doing induction for new joiners. Front desk hours will be from 9.00 to 17.30 from Monday to Fridays.

 

Main duties:

  • Front office reception activities, answering phone calls
  • Responsible for incoming and outcoming post and courier shipments
  • Monitoring and maintaining office supplies inventory
  • Coordinating with HR the organization of the interviews
  • Supporting business travel arrangements for SSC employees
  • Organisational support of business meetings
  • Managing the entrance card system
  • Organizing catering for SSC employees and guests
  • Managing corporate taxi account
  • Managing the parking access and internal parking rotation
  • Providing administrative support to visiting employees from other locations
  • Maintaining internal communication with all employees
  • Daily cooperation with the administrator of the building, technicians and security of the building
  • Supporting internal event organisation

 

Requirements:

  • Fluent Polish and English is a must, any other European language is an advantage
  • Google environment experience (Google Calendar, Google Docs, Google Sheets) would be an asset
  • Great communication skills and a can-do attitude
  • Detail oriented, able to work independently and solve problems
  • Great time management skills
  • Previous experience at Front Office reception or Business support will be an advantage

 

Our Client offers: 

 

  • Stable employment in the international company with a very friendly atmosphere
  • The opportunity to make the first step to develop a long-term career in a truly global business
  • Attractive salary and competitive benefits package

 

Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
SPRING PROFESSIONAL

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi