Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/3308


Obowiązki:

Bieżąca komunikacja z Pacjentami (telefoniczna, mailowa, stacjonarna), zapis i koordynacja wizyt Pacjentów w Klinice, obieg dokumentacji medycznej
dbałość o wysoką jakość obsługi, ścisła współpraca ze Specjalistami w Klinice
rozliczanie Pacjentów, kontrola nad stanem kasy, raportowanie prace administracyjne związane z obsługą recepcji, prace porządkowe zgodnie z przydziałem. Praca zmianowa w godzinach: 8:30-16:30, 14:30-21:30.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • życzliwość, otwartość i miła aparycja, obowiązkowość i uczciwość, chęć do nauki i rozwoju, komunikatywność, znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną rozmowę, umiejętność pracy pod presją czasudyspozycyjność. Mile widziane, acz nieobowiązkowe jest doświadczenie na podobnym stanowisku.


Miejsce pracy: PODLEŚNA 10/1, 80-255 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: CV należy przesłać na adres: rekrutacja@novique.pl. CV powinno zawierać klauzulę dotyczącą zgody na przetwarzanie danych osobowych. Aplikacje nie zawierające jej, nie będą brane pod uwagę. Pracodawca skontaktuje się z wybranymi osobami.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi