Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0198


Obowiązki:

Sprawna i profesjonalna , życzliwa obsługa gości
Wystawianie kart pobytu , meldowanie i obciążanie gości za pobyt, przyjmowanie płatności w formie gotówkowej oraz bezgotówkowej
Wystawianie FV i PV ( również raportów kasowych , dobowych , miesięcznych )
Bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych , dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji , ustalanie z gościem terminu pobytu w hotelu.
Przekazywanie danych dotyczących przewidywanego obłożenia gastronomii oraz Służby pięter
Przekazywanie kierownikowi hotelu wszelkich uwag gości dotyczących hotelu , zapytań grupowych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie średnie ogólnokształcące obsługa komputera i urządzeń biurowych ambicja i konsekwencja w działaniubardzo dobra organizacja pracy logiczne myślenie mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie asertywność , komunikatywność , chęć rozwoju , dbałość o jakość wykonywanej pracy , rzetelność


Miejsce pracy: Ciasna 8-10, 76-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/04/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi