Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 25/09/2020.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/19/2410


Obowiązki:

obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów, przyjmowanie rezerwacji (po umowie zleceniu będzie możliwość podpisania umowy o pracę)



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: turystyka i rekreacja
  • średnie zawodowe, inne, kierunek: turystyka i rekeracja, hotelarstwo

Pozostałe wymagania:

  • wymagane wykształcenie kierunkowe o specj. hotelarstwo, turystyka i rekreacja


Miejsce pracy: Chłopickiego 4, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: CV nalezy wysłać na email: dyrektor@przystanektorun.pl

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
10/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing
do góry