Numer oferty: StPr/20/0021
Obsługa gości w recepcji, przyjmowanie rezerwacji trlefonicznie, odpisywanie na maile, obsługa urządzeń biurowych i komputera, rozliczanie pobutów, obsługa systemu hotelowego. Wymagane wykształcenie min. średnie, umiejętność obsługi komputera, znajomość jęz. angielskiego w stopniu komunikatywnym . Wysokość wynagrodzenia 3500-5000 zł, mile widziane doświadczenie zawodowe.
Języki:
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Miejsce pracy: Mrągowska 34, 11-730 Mikołajki, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymagane dokumenty: CV.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.