Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/2240


Obowiązki:

bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy, obsługa centrali telefonicznej i poczty elektronicznej, łączenie rozmów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, współpraca z kurierami, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów w biurze, bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych, dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wykształcenie:

  • brak lub niepełne podstawowe



Miejsce pracy: Ołowianka 1, 80-751 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
6
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi