Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0290


Obowiązki:

Obsługa bieżących i nowych rezerwacji, rozliczanie rezerwacji, obsługa kasy fiskalnej iterminalu płatniczego, tworzenie i prowadzenie dokumentacji, , kontakt osobisty i meilowy oraz telefoniczny z gośćmi, kontakt z serwisem sprzątającym, dbanie o dobry wizerunek firmy.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Doświadczenie na stanowisku recepcjonisty/tki.Umiejętności - uprawnienia:OObsługa komputera i systemów rezerwacyjnych.Znajomość języka obcego: Komunikatywny język niemiecki.Dodatkowo: Umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, dyspozycyjność w weekendy, uczciwość, punktualność.Praca w godzinach: 9:00-17:00 i 9:00 - 18:00Miejsce zgłoszenia się na kandydata na rozmowę kwalifikacyjną: siedziba firmy.


Miejsce pracy: Wojska Polskiego 4AB/4B, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: .

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi