Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 02/08/2021.

Recepcjonista/Recepcjonistka z językiem angielskim

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Recepcjonista/Recepcjonistka z językiem angielskim
Katowice
NR REF.: 1150114

Twoje zadania:
działania biurowo-administracyjne, osobista i telefoniczna obsługa klienta w języku angielskim, aktualizowanie baz danych, zarządzanie korespondencją

Co Cię wyróżnia:
język angielski min. B2+, doświadczenie w obszarze obsługi klienta, umiejętność budowania relacji z klientami, swobodne korzystanie z programów komputerowych (np. Microsoft Office), odporność na stres, gotowość do podjęcia pracy w środowisku międzynarodowym

Czego możesz się spodziewać:
pracy od zaraz w międzynarodowym środowisku


Jeśli jesteś zainteresowany/a i spełniasz powyższe wymogi:
wyślij do nas swoje CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/07/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry