Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/24/0365


Obowiązki:

Do obowiązków na ww. stanowisku będzie należeć:
Obsługa gościa indywidualnego i grupowego, dopełnianie formalności związanych z pobytem gościa (zameldowanie, rozliczenie pobytu, wystawianie faktur, wymeldowanie).Dokonywanie rezerwacji , prowadzenie korespondencji mailowej oraz obsługa połączeń telefonicznych, współpraca z innymi działami hotelu. Praca w godzinach 7-19, 19-7.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • niemiecki, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący

Umiejętności i uprawnienia:

  • Aktywne pozyskiwanie klientów
  • bardzo dobra obsługa komputera i internetu

Wykształcenie:

  • średnie branżowe

Pozostałe wymagania:

  • Wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole, dobra znajomość pakietu MS Office, zdolności organizacyjne, samodzielność i dokładność w działaniu, doświadczenie w pracy na stanowisku będzie dodatkowym atutem. Natomiast jeśli go nie masz, chętnie pomożemy Ci je zdobyć.


Miejsce pracy: Kasprowicza 21, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Brak danych.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
29/03/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Praca w hotelu / Turystyka

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi