Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/0852
Obowiązki:
Bieżąca obsługa gości hotelu, przyjmowanie rezerwacji, wystawianie faktur, dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Wymagania: wykształcenie minimum średnie, mile widziane kierunkowe, bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie, dodatkowym atutem będzie znajomość innych języków obcych, wysoki poziom kultury osobistej, znajomość programów MS Office, mile widziana znajomość programu hotelowego ProHOTT, mile widziane doświadczenie zawodowe, gotowość do pracy w systemie zmianowym, również w weekendy i święta, komunikatywność i dyspozycyjność.Zakres obowiązków: bieżąca obsługa gości hotelu, przyjmowanie rezerwacji, wystawianie faktur, dbanie o prawidłowy przepływ informacji.
Miejsce pracy: Zakładowa 4, 25-670 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wymagane dokumenty: cv
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Sposób kontaktu/przekazania dokumentów: Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Kontakt z pracodawcą drogą elektroniczną: lokiec_l@teczowy.comPracodawca uprzejmie informuje, że skontaktuje się tylko z wybranymi kandydatami.
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing