Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/25/1005
Obowiązki:praca w recepcji, obsługa gości hotelowych, prace administracyjno-biurowe
Wymagania:Wymagania konieczne:Języki:
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
Wymagania pożądane:Umiejętności i uprawnienia:
Wykształcenie:
- średnie branżowe
- średnie zawodowe 4-letnie
- średnie zawodowe
Zawód:
Pozostałe wymagania:
- Praca zmianowa w systemie 12-godzinnym: 7.00-19.00 / 19.00-07.00.Mile widziane doświadczenie zawodowe na w/w lub podobnym stanowisku. KONTAKT W SPRAWIE OFERTY PRACY:- osobisty z CV: ul. Hrubieszowska 54A, 22-100 Chełm,- telefoniczny: 825****** w celu umówienia się na rozmowę w sprawie pracy.
Miejsce pracy: Hrubieszowska 54A, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: CV
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/05/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Call Center / Telemarketing