Opis stanowiska pracy
Quality Process Digital Analyst
Poznan
NR REF.: 1191759
Dla naszego klienta międzynarodowej firmy w branży FMCG, poszukujemy:
Quality Process Digital Analyst.
Obowiązki:- Zarządzanie projektami z wieloma interesariuszami (regionalnymi/globalnymi) w zakresie narzędzi cyfrowych/analitycznych, raportowania i pulpitów nawigacyjnych w celu dostarczania wysokiej jakości inicjatyw cyfrowych.
- Wizualizacja kluczowych wskaźników i zapewnienie jakości danych w cyfrowych i zautomatyzowanych pulpitach nawigacyjnych.
- Zarządzanie interesariuszami, ekspertami biznesowymi i wpływanie bez autorytetu.
- Skuteczna komunikacja pisemna i ustna w języku angielskim.
- Priorytetyzacja i skuteczne zarządzanie czasem w celu terminowej realizacji projektów.
- Zrozumienie strategii biznesowych i ich tłumaczenie/łączenie w programy zaopatrzenia.
- Proaktywne dążenie do ciągłego doskonalenia i zarządzanie zmianami w procesach biznesowych, narzędziach cyfrowych, jakości danych i pulpitach nawigacyjnych.
- Wykorzystanie PowerBI, Power Query, Power Automate i Power Apps do usprawnienia operacji biznesowych.
Wymagane umiejętności:- Tytuł licencjata lub magistra w dziedzinie zarządzania biznesem, technologii informacyjnych, informatyki, danych i analityki, ekonomii lub innych pokrewnych kierunków.
- Ponad 2 lata doświadczenia zawodowego w operacjach biznesowych, najlepiej w branży FMCG.
- Umiejętność zarządzania niejasnościami i skuteczna komunikacja.
- Silne umiejętności współpracy i optymalizacji procesów pracy.
- Znajomość technologii, proaktywne podejście, wysoka energia i orientacja na wyniki.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wpływania na innych.
- Silne umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów.
- Doświadczenie z PowerBI, Power Query, Power Automate, Power Apps i PowerPoint.
Oferta:- Praca hybrydowa: 1 dzień pracy w biurze i zdalnie.
- Umowa o pracę
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
If you39re interested in this role, click 39apply now39 to forward an up-to-date copy of your CV, or call us now.
Hays Poland sp. z o.o. is an employment agency registered in a registry kept by Mars-hal of the Mazowieckie Voivodeship under the number 361.
Prezentacja firmy
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieram...
Jako wiodący specjalista w dziedzinie rekrutacji oraz usług HR, wspieramy profesjonalistów oraz organizacje w ich dążeniu do sukcesu. Teraz i w przyszłości.
Świadczymy usługi rekrutacyjne w sektorach prywatnym i publicznym, realizując projekty do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. W portfolio naszych usług są również doradztwo HR (m.in. Assessment Centre, raporty płacowe), Outplacement, Executive Search, Recruitment Process Outsourcing oraz Managed Service Programme.
Na przestrzeni ponad 50 lat przeszliśmy daleką drogę. Zaczęliśmy naszą działalność w małym biurze w Londynie. Teraz jesteśmy globalną organizacją, która specjalizuje się w łączeniu utalentowanych ekspertów z najlepszymi ofertami pracy w ponad 20 branżach na całym świecie.
Pierwsze biuro w Polsce otworzyliśmy w roku 2003. Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest 400 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście oraz Poznaniu.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/04/2025
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Policealne
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi