Opis stanowiska pracy
We are looking for a person with managerial experience, especially in coordinating commercial teams (purchasing or sales), communicative, open, flexible and with entrepreneurial spirit to join our procurement department from Katowice.
Requirements:
- Minimum 1-3 years of experience in leading a team (commercial/sales or purchasing teams);
- Experience in interaction and collaboration with different international clients;
- Higher education;
- Advanced level of German (minimum B2 level – spoken and written);
- Advanced level of English (minimum B2 level);
- Availability to do business trips to our other offices (mostly in the training period) such as: France, Romania, Bulgaria.
- Good management skills and flexibility;
- Very good communication, organizational and negotiation skills;
- Good command in Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint);
Responsibilities:
- Coordinating a team of 5-7 buyers/purchasing specialists and coordinating the purchasing activity of the German team from our Katowice office;
- Assisting, motivating the team and monitoring the targets;
- Delegating tasks to the team members and helping them in resolving problems;
- Developing the team's commercial skills;
- Developing a positive work environment, ensuring individual and team coaching and animating the members of the team;
- Analyzing the team results and reporting the results to the top management.
Benefits:
- Trainings at an international level;
- Opportunity to develop your career in a multinational, professional and dynamic company;
- Attractive salary package;
- Multisport;
- Private health care;
- Business Trips for training, business fairs and job related events.
Prezentacja firmy
VEO Worldwide Services jest międzynarodowym koncernem, który dost...
VEO Worldwide Services jest międzynarodowym koncernem, który dostarcza swoim klientom usługi B2B. Nasze biura zlokalizowane są w Polsce, Rumunii, Mołdawii oraz Bułgarii.
Ponad 500 specjalistów zapewnia im profesjonalne wsparcie w zakresie zakupów, sprzedaży, logistyki, jakości i zarządzania, IT, finansów oraz HR. W marcu 2016 zostało otwarte pierwsze biuro w Polsce, w którym prężnie rozwija się nasz zespół. Misją realizowaną w Katowicach jest stały rozwój w obszarze handlu międzynarodowego. Natomiast głównym celem jest zapewnienie ciągłego wzrostu dzięki budowaniu dobrych i partnerskich relacji z kontrahentami. Jako dynamicznie rozwijająca się firma stale inwestujemy w jakość naszych usług.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 30/10/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Zakupy / Zaopatrzenie, Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management