Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/10/2019.

Przedstawiciel Handlowy Wewnętrzny

Katowice, śląskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Przedstawiciel Handlowy Wewnętrzny
Katowice
NR REF.: 1127418

Opis firmy
Nasz klient jest światowym liderem w dystrybucji produktów branży systemów zabezpieczeń (CCTV, Intrusion, Access Control, Fire), notowanym na Nowojorskiej Giełdzie, i posiada ponad 20 letnie doświadczenie na krajowym rynku systemów zabezpieczeń.

Wymagania:
- pozytywne nastawienie i dobra komunikacja w zespole,
- poparte referencjami umiejętności handlowe i dobry kontakt z klientem,
- dobra organizacja pracy, rzetelność,
- znajomość branży mile widziana, ale nie jest konieczna,
- wykształcenie minimum średnie.
- znajomość jeżyka angielskiego mil widziana

Obowiązki:
- reprezentowanie firmy w regionie,
- obsługa aktualnych i pozyskiwanie nowych klientów,
- organizacja pracy lokalnego oddziału,
- częściowo pomoc w przygotowaniu przesyłek z lokalnego oddziału („elektronika”),
- dbałość o stronę wizualną/wystrój lokalnego oddziału we współpracy z działem marketingu.

Oferujemy:
- umowę o pracę,
- standardowe godziny pracy 8-16:00, od poniedziałku do piątku,
- pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie,
- miłą atmosferę w zgranym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy.
- benefity pozaplacowe
- szybka mozliwość awansu

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
29/09/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting
do góry