Opis stanowiska pracy
Numer oferty: StPr/24/0872
Obowiązki:
-kontakt z klientem przychodzącego do salonu jak również chcącego kupić coś na naszym sklepie internetowym
-fachowe doradztwo klienta
-kontakt z dostawcami
-zamawianie towaru
-sprzedaż bezpośrednia i przez internet
-dbanie o stan i wygląd salonu
Wymagania:
Wymagania konieczne:
Języki:
- angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A1 - początkujący
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- Sklep będzie składał się z Showroom-u wanien SPA, asortymentu basenowego oraz artykułów ogrodniczych ogólnie dostępnych w naszym sklepie internetowym. Od kandydatów wymagamy doświadczenia w branży handlowej. Mile widziane doświadczenie w dziale basenowym. Wszelkie kwestie finansowe będą omawiane bezpośrednio na spotkaniu rekrutacyjnym.Prosimy o przesyłanie CV na nasz adres e-mail konrad.orlow@gmail.com
Miejsce pracy: 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Brak danych.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Prezentacja firmy
źródło oferty: CBOP
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/03/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Kadra zarządzająca, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Marketing / PR / Social Media