Property Administrator
Poznań Property Administrator
Poznań
NR REF.: 1119652
Twoja następna firma
Osoba na tym stanowisku będzie pracowała dla właściciela – międzynarodowego dewelopera powierzchni logistyczno-magazynowych. Biuro w centrum Poznania.
Twoje następne stanowisko
Osoba, która obejmie to stanowisko, będzie wspierała dział Property Managementu w obszarze administracji i bieżącej pracy zespołu zarządców. Do zadań tej osoby będzie należeć: wprowadzanie umów najmu do bazy danych, administrowanie umowami najmu, wprowadzanie aktualizacji, administrowanie bazą klientów oraz bazą dostawców usług, rejestracja zleceń i szkód, pilnowanie terminów usterek gwarancyjnych i wsparcie w koordynowaniu działań podwykonawców, komunikacja z firmami podwykonawczymi, pomoc w przygotowywaniu zestawień zużycia mediów oraz innych raportów dla działu Property Managementu, kontakt z najemcami i wysyłanie wezwań do zapłaty, budowanie relacji z najemcami i prowadzenie bieżącej korespondencji w wszelkich sprawach związanych z umową najmu i funkcjonowaniem budynków.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Szukamy osób z pro-klienckim nastawieniem, umiejętnością pracy w zespole, bardzo dobrą organizacja pracy i rzetelnym podejściem do wykonywanych zadań. Ważnym na tym stanowisku będzie biegła obsługa pakietu MS Office oraz posługiwanie się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym. Doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze administracji lub w branży zarządzania nieruchomościami mile widziane.
Co zyskujesz?
W zamian zatrudniona osoba otrzyma atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku u dewelopera komercyjnego, kartę sportową, opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie i co najważniejsze, możliwość rozwoju w ramach zespołu i w branży zarządzania nieruchomościami.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Poznań
NR REF.: 1119652
Twoja następna firma
Osoba na tym stanowisku będzie pracowała dla właściciela – międzynarodowego dewelopera powierzchni logistyczno-magazynowych. Biuro w centrum Poznania.
Twoje następne stanowisko
Osoba, która obejmie to stanowisko, będzie wspierała dział Property Managementu w obszarze administracji i bieżącej pracy zespołu zarządców. Do zadań tej osoby będzie należeć: wprowadzanie umów najmu do bazy danych, administrowanie umowami najmu, wprowadzanie aktualizacji, administrowanie bazą klientów oraz bazą dostawców usług, rejestracja zleceń i szkód, pilnowanie terminów usterek gwarancyjnych i wsparcie w koordynowaniu działań podwykonawców, komunikacja z firmami podwykonawczymi, pomoc w przygotowywaniu zestawień zużycia mediów oraz innych raportów dla działu Property Managementu, kontakt z najemcami i wysyłanie wezwań do zapłaty, budowanie relacji z najemcami i prowadzenie bieżącej korespondencji w wszelkich sprawach związanych z umową najmu i funkcjonowaniem budynków.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Szukamy osób z pro-klienckim nastawieniem, umiejętnością pracy w zespole, bardzo dobrą organizacja pracy i rzetelnym podejściem do wykonywanych zadań. Ważnym na tym stanowisku będzie biegła obsługa pakietu MS Office oraz posługiwanie się w języku angielskim na poziomie komunikatywnym. Doświadczenie na podobnym stanowisku, w obszarze administracji lub w branży zarządzania nieruchomościami mile widziane.
Co zyskujesz?
W zamian zatrudniona osoba otrzyma atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość pracy w międzynarodowym środowisku u dewelopera komercyjnego, kartę sportową, opiekę medyczną oraz ubezpieczenie na życie i co najważniejsze, możliwość rozwoju w ramach zespołu i w branży zarządzania nieruchomościami.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.