Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 19/06/2021.

Projektant – Solid Edge (Automotive)

Tychy, śląskie

Smart-HR

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Projektowanie maszyn i urządzeń oraz narzędzi dla przemysłu automotive,
  • Projektowanie bryłowe 3D, wykonywanie dokumentacji 2D,
  • Dobór siłowników, napędów, techniki liniowej, czujników i innych podzespołów niezbędnych do prawidłowego działania projektowanych maszyn
  • Tworzenie list materiałowych,
  • Przygotowanie dokumentacji technicznej i projektowej, uzgodnienia techniczne na potrzeby realizowanych projektów.

 

Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • 3-letniego doświadczenia w projektowaniu systemów sterowania 3D,
  • Doświadczenia zawodowego w realizowaniu projektów dla branży automotive (min 2-3 lat),
  • Wykształcenia wyższego technicznego w zakresie automatyki, eketryki lub pokrewne,
  • Praktycznej znajomości oprogramowania Solid Edge,
  • Mile widziane zainteresowanie mechaniką, zwłaszcza pneumatyką lub automatyką,
  • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office,
  • Kreatywności, poszukiwania nowych rozwiązań i umiejętności pracy zespołowej.

 

Pracodawca oferuje:

  • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w intensywnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet socjalny (w tym ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, multisport),
  • Nowoczesne narzędzia pracy,
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i udziału w szkoleniach, w tym Kursy językowe dla Pracowników.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i współpracę z doświadczonymi projektantami w miłej i koleżeńskiej atmosferze.

 

Wymagania

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy zajmującej się projektowaniem i produkcją urządzeń z branży inżynieryjnej, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

Prezentacja firmy

Skuteczna rekrutacja i selekcja pracowników, optymalizacja zatrudnienia, systemy... motywacyjne i precyzyjne zarządzanie kadrami to wyzwania, przed jakimi staje każda firma, która chce się rozwijać. Można im sprostać z sukcesem, lecz wymaga to wiedzy i doświadczenia, a często profesjonalnego wsparcia z zewnątrz. Dlatego powstał Smart-HR, firma specjalizująca się w doradztwie personalnym i skutecznym pozyskiwaniu najlepszych kandydatów do pracy.

Wierzymy, że największym skarbem organizacji są doskonale dobrani i zmotywowani ludzie.

Zespół Smart-HR tworzą ludzie z pasją i doświadczeniem w dziedzinie rekrutacji, szkoleń, zarządzania zasobami ludzkimi i doradztwa HR. Działamy na rzecz firm produkcyjnych i usługowych, m.in. z branży: IT, nieruchomości, edukacji, gastronomii, hotelarstwa i innych. Łącznie zrealizowaliśmy ponad 200 projektów z zakresu rekrutacji, optymalizacji zatrudnienia oraz zarządzania rozwojem zawodowym i ścieżkami karier pracowników. Ich efektem jest lepsze wykorzystanie zdolności i możliwości zatrudnionych ludzi i poprawa funkcjonowania przedsiębiorstw.

Przez ostatnie cztery lata blisko współpracowaliśmy z międzynarodową firmą świadczącą usługi związane z zatrudnieniem, pomocą społeczną oraz szkoleniami i doradztwem, na bieżąco monitorując zmieniający się dynamicznie rynek pracy. Utrzymujemy kontakt z pracodawcami i pracownikami, dzięki czemu doskonale znamy i rozumiemy procesy zachodzące w dziedzinie zatrudnienia.

Naszym celem jest usprawnienie funkcjonowania przedsiębiorstwa, dzięki wsparciu zarządzania personelem.

Smart-HR realizuje zlecenia z zakresu:
•Rekrutacji i selekcji pracowników
•Doradztwa HR w zakresie zarządzania personelem (motywacja, systemy wynagradzania)
•Szkoleń: menedżerskich, sprzedażowych, rozwijających kompetencje społeczne
•Doradztwa w zakresie Prawa Pracy
•Kadr, Płac, BHP
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/06/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe inżynierskie
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria
do góry