Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Project Manager
Lokalizacja: PoznańDla naszego klienta brytyjskiej korporacji specjalizującej się w zdanym wsparciu technicznym. Poszukujemy Project Managera (Service Assurance) doświadczonego w obszarz Service Desk i Managed Services.
Obowiązki:
- Przeglądy wymagań klientów w stosunku do zdefiniowanych standardów usług korporacyjnych, w celu identyfikacji ograniczenień i odchyleń od usług
- Analiza ryzyka, identyfikacja ryzyka, podejmowanie decyzji obarczonych ryzykiem.
- Aktywny udział w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, dzielenie się wiedzą na temat mechanizmów i zasad świadczonych przez firmę
- Negocjacje z wewnętrznymi interesariuszami
- Wewnętrzne zatwierdzenie projektów na czas i zgodnie z procesem ładu korporacyjnego.
- Ocena usług i rozwiązań komercyjnych
- Zapewnienie jak najlepszej wartości dla klienta
- Stała współpraca z zespołami ds. projektowania i sprzedaży obsługi klienta
- Koordynacja i zarządzanie wirtualnym zespołem
- Znajomość rynku i trendów konkurencyjnych w zakresie Service Desk
- Doświadczenie w zarządzaniu usługami w outsourcingu IT
- Dbanie o proces ciągłego doskonalenia
- Zrozumienie obszaru działalności i rozwiązań technologicznych firmy (kosztów,korzyści i ograniczeń)
Wymagania:
- Doświadczenie w wycenie kompleksowych i transformacyjnych usług IT (datacentre, storage, helpdesk, hardware maintenance, deskside support, server and network management )
- Doskonałe zrozumienie usług oferowanych przez firmę
- Świadomość analityczna (projektowanie usług pod kątem ludzi, procesów i narzędzi)
- Doświadczenie handlowe, negocjowanie umów
- Umiejętność równoważenia, koordynowania i tłumaczenia potrzeb wielu interesariuszy
- Zdolność do wielozadaniowości i pracy pod presją czasu
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego
- Gotowość do wyjazdów służbowych ( do 30% czasu pracy)
- ITIL Foundation
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku przy dużych projektach
- Pracę zdalną w oparciu o umowę o pracę
- Współpracę długofalową
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Prywatną opiekę zdrowotną