Miejsce pracy: Łódź
Zadania / obowiązki:
- planowanie i zarządzanie projektami we współpracy z klientem
- koordynacja realizacji wszelkich zmian produktowych wymaganych przez klienta w ramach prowadzonych projektów
- wykonywanie wstępnych kalkulacji ofertowych w odpowiedzi na zapytania klientów
- nadzór nad próbami nowych narzędzi i urządzeń w siedzibach dostawców oraz wewnętrznie w firmie
- ścisła współpraca z centralnym działem sprzedaży oraz PM w zakresie ustalania oraz zmian cen wyrobów na etapie projektu
- prowadzenie dokumentacji projektowej
- koordynacja realizowanych projektów wewnątrz firmy
Oczekiwania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata
- znajomość technologii i branży przetwórstwa tworzyw sztucznych będzie dodatkowym atutem
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- gotowość do wyjazdów służbowych, dyspozycyjność
- wykształcenie o profilu technicznym
- prawo jazdy kategorii B
- obsługa programów MS Office, Microsoft Project
- mile widziane: znajomość programu SAP i CAD
- samodzielność w działaniu, umiejętność pracy w zespole
Firma oferuje:
- współpracę na szczeblu międzynarodowym z licznymi kontrahentami, klientami oraz przedstawicielami zagranicznych oddziałów firmy
- możliwość podnoszenia kompetencji poprzez udział w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych (w tym szkolenia językowe)
- pracę w młodym, dynamicznym zespole
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- pakiet benefitów: kartę sportową, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, świadczenia z ZFŚS, premię świąteczną