Contrain Poland Sp. z o.o.

Project Manager

Od: Contrain Poland Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Łódź, 3 Maja 14a

Rodzaj pracy: Pełny etat

Rodzaj umowy: Na czas określony

Ilość wakatów: 1

Minimalne doświadczenie: 1 rok

Wykształcenie: Wyższe licencjackie

Branża: Praca Obsługa klienta

Contrain Group Sp. z o.o. to grupa kapitałowa współpracująca z ponad 100 przedsiębiorstwami z Polski, Holandii, Niemiec i Belgii – stale rozszerzając sieć kooperacji. Nasze blisko dwudziestoletnie doświadczenie pozwala służyć pomocą naszym Klientom w efektywnym znalezieniu i zarządzaniu wykwalifikowaną kadrą różnego szczebla na najwyższym poziomie jakości. W naszej pracy przyświeca nam ciągłe doskonalenie, szacunek, efektywność, elastyczność, uczciwość i zaangażowanie, które prowadzą nas do budowania długotrwałych relacji z klientami oraz pracownikami. Dążymy aby posiadać duży udział w rynku branży rolniczej, spożywczej, przemysłowej i recyklingowej.

 

Oferujemy:

• stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę

• bonus kwartalny

• przejrzysty proces adaptacji i wsparcia ze strony firmy

• możliwość rozwoju i awansu w obrębie grupy kapitałowej

• pracę w przyjaznej kulturze organizacji

• niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon)

• dużą samodzielność w działaniu

• bonusy pozapłacowe

 

Jeśli jesteś gotowy do:

• służbowych wyjazdów zagranicznych mających na celu realizację powierzonych zadań oraz

 

Spełniasz wymagania twarde:

• posiadasz wykształcenie wyższe

• komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim

• masz doświadczenie w zarządzaniu projektami, w planowaniu budżetu i przewidywaniu efektów finansowych projektu

• posiadasz prawo jazdy kategorii B

• znasz pakiet MS Office

 

Spełniasz wymagania miękkie:

• potrafisz współpracować z zespołem

• umiesz budować i utrzymywać relacji z klientem

• jesteś pozytywnie nastawiony do ludzi, asertywny, ale też odporny na stres

• jesteś dokładny, precyzyjny i nie pozostawiasz tematów niedokończonych

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

• koordynacja realizacji projektów z obszaru pracy tymczasowej

• planowanie, realizacja oraz analiza budżetu kosztów na przydzielonych projektach

• współpracę z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zleceń Klientów

• stałą opiekę nad klientami zagranicznymi

• zarządzanie bazą noclegową dla przypisanej grupy projektów przy współpracy z koordynatorem operacyjnym

• oraz realizacja innych wyzwań, które każdego dnia stawia przed Tobą Klient

 

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujacy sie po prawej stronie ogloszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi