Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 10/04/2020.

Opis stanowiska pracy

Project Manager for Global Business Change
Wroclaw
NR REF.: 1135216

Job Description

  • Delivers and implements small Global Business Change projects initiated by, or related to, external clients through the provision of project management and/or business analysis and within set project parameters and deadlines.
  • Incumbents are gaining experience in change management/business analysis and are mastering the basics of the discipline and firms products/services.
  • Provides the oversight and management of project governance standards and includes the oversight and reporting of financial and revenue outcomes.
  • Delivers and implements small Global Business Change projects within project parameters and deadlines using Global Business Change documented processes.
  • Adheres to Global Business Change documented processes.
  • Oversees compliance with procedures and processes and supports the Global Business
  • Process Change group with project set up and resource allocation.
  • Supports management of database content, PPM, governance queries and standard documentation.
  • Records and captures key financial data in relation to revenue generation and group overheads.
  • Manages goals, risks, issues and resources and ensures QA process is applied throughout each project/service lifecycle.
  • Responsible for Senior Management, Financial and Board reporting requirements Constructs basic effort-driven plans for assigned projects.
  • Analyses and defines business requirements based on Client requirements including test execution and user documentation.
  • Ensures that project team is adhering to appropriate time and status reporting. May track external project-related expenses.
  • Responsible for auditing closed projects in the Database and focuses on Budgets and Financial Data tracking and reporting.
  • Maintains and distributes project meeting agendas and minutes.
  • Facilitates and acts as Chair for Governance meetings including the preparation, facilitation and production of outputs.
  • No direct reports. May provide guidance to less experienced team members.
  • Delivers small internal and external projects.

Qualifications
  • Bachelor’s degree preferred.
  • 3-5 years of total work experience preferred.
  • Financial background in a corporate environment is crucial.
  • Governance, Project Management experience or experience within one or more of the asset servicing functions is preferred.
  • Business attitude, advanced communication skills.
  • High organizational skills.
  • Attention to details.

What we can offer you:
  • Full time contract employment
  • Competitive salary
  • Health & Life Insurance
  • Multisport card / Cinema Tickets / Nursery subsidiary
  • Pension scheme
  • Excellent opportunities for training, growth and professional development
  • Opportunities to engage in diverse projects due to growth of business migrations
  • A multitude of opportunities to get involved in additional charity projects
  • A collaborative culture and great teams

Prezentacja firmy

WŁAŚCIWI LUDZIE NA WŁAŚCIWYCH STANOWISKACH
HAYS Poland jest firmą doradztwa... personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii. Grupa posiada ponad 350 biur w 25 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje ponad 5 tysięcy specjalistów.

Polski oddział firmy istnieje od 2002 r. i systematycznie powiększa swój udział w rynku. Dywizja HAYS Accountancy & Finance składa się z zespołów: Finance, Financial Services, Banking oraz Legal.

HAYS Finance to grupa konsultantów, która może poszczycić się bogatą praktyką w zakresie: obsługi działów finansowych i księgowych przedsiębiorstw każdej branży. Współpracujemy z firmami prowadzącymi tzw. outsourcing księgowości, jak również z przedsiębiorstwami doradczymi, tzw. Big4, firmami doradztwa finansowego, a także strategicznego.

Należący do HAYS Accounatncy & Finance zespół Financial Services specjalizuje się w obsłudze przedsiębiorstw z sektora finansowego. Realizuje projekty na stanowiska specjalistyczne oraz średniego i wyższego szczebla zarządzania. Posiada bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów dla domów maklerskich, towarzystw funduszy inwestycyjnych, towarzystw ubezpieczeniowych, firm leasingowych, faktoringowych i innych.

Zespół HAYS Banking współpracuje z najbardziej prestiżowymi bankami komercyjnymi oraz instytucjami finansowymi.

Grupa HAYS Legal specjalizuje się w rekrutacji prawników, adwokatów, radców prawnych oraz asystentów prawnych, nie tylko do kancelarii, ale również do firm na stanowisko in-house lawyer.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
05/04/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa
do góry