Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/07/2019.

Project Coordinator

Poznań, wielkopolskie

Hays Office

Opis stanowiska pracy

Project Coordinator
Poznań
NR REF.: 1124186

Dla naszego Klienta– firmy o kapitale skandynawskim z branży meblarskiej - poszukujemy Kandydatów na stanowisko Project Coordinator.

Do głównych zadańna stanowisku będzie należało doradztwo oraz sprzedaż usług firmy, w szczególności ważny będzie dobór usług i rozwiązań, przygotowywanie i prezentowanie oferty, spotkania z klientami, negocjowanie warunków współpracy

Doświadczeniew kontakcie z klientami, znajomość branży meblarskiej oraz biegła znajomość języka angielskiego będą elementami branymi pod uwagę w procesie rekrutacji. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.

Firma oferujeatrakcyjny system premiowania, możliwość rozwoju w firmie o międzynarodowym kapitale, pracę w dynamicznym zespole oraz możliwość kreowania własnych rozwiązań.

Jeżeli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij przycisk "Aplikuj" i prześlij nam swoje CV!

Prezentacja firmy

Zespół HAYS Office Support specjalizuje się usługach cross-dywizyjnych i ukierunkowany... jest na poszukiwanie pracowników do działów administracji, kandydatów specjalizujących się w zagadnieniach HR, czy też osób do Call Centre/BPO.
W ramach specjalizacji HAYS Office Suport obsługiwane są następujące jednostki: obsługa biura / sekretariat (od stanowisk asystentów i młodszych specjalistów, po stanowiska HR Manager, Office Manager itp.), zasoby ludzkie (HR Direktor, HR Advisor, stanowiska specjalistyczne w działach HR) oraz Contact Cetle/BPO.


At HAYS Office Support our expert consultants provide exceptional cross-divisional service to candidates and clients alike by placing candidates across all levels of administrative, HR and Call Centre/BPO roles. Within this specialism we operate 3 units: Office Support/Secretarial (from office junior and data entry roles up to administration manager, office manager and project management positions), Human Resources (HR Manager and Director roles as well as HR Advisor , Generalist and Specialist jobs), Contact Centre/BPO (from Agent / Advisor level positions in inbound service & sales, inbound or outbound customer service representatives to centre team leader and team manager, as well as call centre trainer and operations director roles).
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
23/06/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Policealne
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry