Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Manager odpowiedzialny za prowadzenie całości procesów zakupowych na poziomie lokalnym dla zakładu produkcyjnego a także pełniący funkcję Category Managera na poziomie Grupy w Europie. Raportowanie do Dyrektora Zakładu oraz Globalnego Dyrektora Zakupów.

Informacje o kliencie

Naszym klientem jest międzynarodowa firma produkcyjna, stabilny oraz uznany w województwie opolskim pracodawca. W związku z rozwojem swoich struktur zakupowych, poszukuje obecnie do swojego zespołu doświadczonego kupca strategicznego, który odpowiedzialny będzie za realizowanie polityki zakupowej na poziomie zakładu a także będzie pełnić rolę grupową jako Category Manager dla wybranych kategorii zakupowych.

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za prowadzenie i kontrolę całości procesu zakupowego firmy (kontrakty, zamówienia, KPI, prognozy, budżet, oszczędności)
  • Prowadzenie procesu oceny obecnych i wyboru nowych dostawców w ramach różnorodnych kategorii produktów
  • Stałe monitorowanie rynku w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw, negocjacje i przygotowywanie kontraktów
  • Skoncentrowanie na długoterminowej współpracy z dostawcami w celu wypracowania efektywnych kosztowo zakupów przy zachowaniu wysokiej jakości usług
  • Współpraca z pozostałymi działami w celu budowaniu programów doskonalenia związanych z logistyką, zarządzaniem zapasami i różnymi procesami zakupowymi w celu usprawniania i optymalizacji ogólnej funkcji zakupów
  • Praca z systemem ERP i dbanie o aktualność danych
  • Pełnienie roli Category Managera na poziomie grupy odpowiedzialnym za jedną lub więcej kategorii oraz pełnienie funkcji pierwszego punktu kontaktu dla obecnych i nowych dostawców
  • Współpraca przy rozwoju ogólnej strategii zakupów grupowych, ujednolicania procesów i konsolidacji portfela dostawców.

Profil kandydata

  • Wyższe wykształcenie
  • Adekwatne doświadczenie w realizowaniu zakupów strategicznych w firmie produkcyjnej
  • Wysokie kompetencje komunikacyjne i negocjacyjne
  • Odporność na stres i zorientowanie na wynik
  • Nastawienie komercyjne i sukcesy we współpracy z dostawcami
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu zaawansowanym

Oferujemy

  • Atrakcyjna rola w zakupach strategicznych w międzynarodowej organizacji
  • Współpraca z doświadczonym i kompetentnym zespołem w europejskiej strukturze
  • Realny wpływ na kształtowanie i realizację strategii zakupowej na poziomie lokalnym i grupowym
  • Stabilna umowa o pracę
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pakiet benefitów i dodatków

Prezentacja firmy

Światowy lider doradztwa personalnego, posiadający 164 biura w 34 krajach na całym... świecie. Ponad 35 lat doświadczenia pozwoliło nam wypracować skuteczne metody pracy oraz długą listę usatysfakcjonowanych Firm oraz Kandydatów. Nasi konsultanci zawsze posiadają doświadczenie biznesowe wyniesione z obszarów dla których rekrutują, znają środowisko oraz mechanizmy rządzące rynkiem. Połączenie wyspecjalizowanych konsultantów oraz globalnej bazy danych, sprawia, że działamy sprawnie i efektywnie, zawsze odpowiadając na potrzeby naszych Klientów.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
08/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Zakupy / Zaopatrzenie
do góry