Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 12/05/2021.

Opis stanowiska pracy

Zadania:

  • Odpowiedzialność za zgodność z systemami zarządzania firmy (np. Przepisy dotyczące projektu, jakości, środowiska, zdrowia i bezpieczeństwa). 
  • Aktywne aktualizowanie oraz stosowanie zasad i przepisów w codziennej działalności. 
  • Definiowanie, organizowanie, planowanie, realizację i finalizację zdefiniowanych projektów międzynarodowych zgodnie z określonymi procesami biznesowymi. 
  • Odpowiedzialność za planowanie, nadzór i sterowanie zasobami wewnętrznymi i zewnętrznymi podczas projektów. 
  • Ustalanie szczegółowej specyfikacji sprzętu.
  • Ustanowienie planów kosztów i czasu z uwzględnieniem ogólnych potrzeb projektu. 
  • Ścisła współpraca z zasobami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu spełnienia celów dotyczących bezpieczeństwa, czasu, kosztów i jakości.
  • Współpraca z innymi działami, takimi jak innowacje, prawo, zaopatrzenie, finanse, jakość itp.
  • Standaryzacja i harmonizacja procesów produkcyjnych i wyposażenia w lokalizacjach AMB.
  • Utrzymywanie i rozszerzanie kontaktów z dostawcami oraz obserwację właściwego rynku nowych technologii i sprzętu. 
  • Inicjowanie i przeprowadzanie usprawnień procesu produkcyjnego i sprzętu zgodnie z określonymi procesami biznesowymi. 
  • Wspieranie prób porównawczych, gromadząc i analizując dane oraz opracowując programy doskonalenia. 
  • Zapewnienie wsparcia produkcyjnego zgodnie z określonymi procesami biznesowymi. 
  • Zapewnienie pełnej dokumentacji działań wspierających produkcję za pośrednictwem platformy roboczej wsparcia produkcji.


Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe (Dyplom inżyniera mechanika lub równoważne wykształcenie)
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Gotowość do częstych wyjazdów służbowych (praca na projektach)
  • Znajomość procesów produkcyjnych


Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie i pakietu świadczeń
  • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
  • Nowoczesne narzędzia pracy


Prezentacja firmy

Antal jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest... w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu oraz Gdańsku prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki. Dzięki działaniu w 10 wyspecjalizowanych dywizjach, świetnie orientujemy się w aktualnych trendach branżowych. Precyzyjnie określamy specyfikę stanowiska, klasyfikując kluczowe umiejętności i niezbędne kwalifikacje. Naszą misją jest nie tylko znalezienie kandydata, którego kompetencje wpisują się w wymagania danego ogłoszenia, ale przede wszystkim stanowiska, spełniającego oczekiwania kandydata.

W Antal od zawsze cenimy ekspercką wiedzę, dlatego jako jedna z pierwszych firm rekrutacyjnych w Polsce zaczęliśmy działać w ramach wyspecjalizowanych dywizji. Branżowe ukierunkowanie naszych konsultantów sprawia, że są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, posiadającymi unikalną wiedzę na temat nowoczesnych narzędzi oraz najnowszych trendów na rynku pracy.

Do każdego z projektów angażujemy indywidualnie dobrany zespół specjalistów Antal. Dzięki temu, jesteśmy w stanie zapewnić obsługę na najwyższym poziomie, gwarantującą osiągnięcie celu oraz satysfakcję z przeprowadzonych działań.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
12/05/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Inżynieria , Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis
do góry