Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2133


Obowiązki:

Kieruje pracą Zarządu Spółdzielni
Wymagane dokumenty, które należy złożyć w sekretariacie Spółdzielni w zamkniętych kopertach z napisem: 'KONKURS" do dnia 14.11.2025 r :
-życiorys zawodowy,
-kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich,
-zaświadczenie o stanie zdrowia,
-kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,
-oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-zaświadczenie kandydata, że nie był karany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym,
-oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Umiejętności i uprawnienia:

  • komunikatywność, wysoka kultura osobista

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Zawód:

  • Prezes

Pozostałe wymagania:

  • [Inne] : Co najmniej 10 lat stażu pracy, w tym 5 lat na stanowisku kierowniczym. Posiadanie licencji zarządcy nieruchomości lub zobowiązanie się do jej uzyskania w okresie 6 m-cy od daty zatrudnienia.


Miejsce pracy: WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY 10, 20-281 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Staż pracy: lata: 10

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:- życiorys zawodowy,- kserokopia dokumentów potwierdzających ukończenie studiów wyższych magisterskich,- zaświadczenie o stanie zdrowia,- kserokopie świadectw pracy potwierdzające wymagany staż pracy,- referencje od poprzedniego pracodawcy,- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,- zaświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwa skarbowe oraz że nie toczy się postępowanie w powyższym,- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,.Dodatkowe dokumenty:Kandydat może złożyć inne dokumenty, potwierdzające jego kwalifikacje, w szczególności dotyczące doświadczenia w organizowaniu i kierowaniu pracą podmiotów gospodarczych oraz dotyczących znajomości problematyki spółdzielczości mieszkaniowej.Oferty oraz wymagane dokumenty w zamkniętych kopertach z napisem KONKURS należy składać w sekretariacie Spółdzielni przy ul. Wł. Jagiełły 10 w Lublinie, w terminie do dnia 14.11.2025 r. do godziny 13.00.W przypadku aplikowania przez portale internetowe, prosimy o dosłanie wymaganych dokumentów na adres Spółdzielni do dnia 14.11.2025 r. do godziny 13.00.W ciągu 14 dni od daty rozstrzygnięcia konkursu, istnieje możliwość odbioru złożonych dokumentów, po tym terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
24/10/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi