Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 04/06/2020.

Pracuj z j. słowackim, 3600 netto + prowizje

Rzeszów, podkarpackie

Tivron Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Intensywnie się rozwijamy - pod każdym względem! Jest nas coraz więcej, testujemy nowe produkty, powiększamy rynki, na których działamy.

 

Krótko o nas:

Jesteśmy językowym contact center obsługującym proces sprzedaży. Aktualnie działamy dla branży zdrowia/urody - zajmujemy się sprzedażą suplementów firmy zewnętrznej.

Pracujemy w gronie ok. 250 osób w 3 oddziałach: Kraków, Warszawa, Cieszyn. Pracują z nami konsultanci, trenerzy, liderzy, menedżerowie i inni - co ich łączy? Pozytywne nastawienie i motywacja, bo przecież nie ma niemożliwego!

 

Kogo teraz szukamy?

Osoby, która biegle zna język słowacki i chce wykorzystać jego znajomość na co dzień - kogoś, kto widzi szanse na rozwój w call center.

 

Twoje zadania:

  • kontakt telefoniczny z klientami rynku zagranicznego
  • dosprzedaż produktów klientom, którzy złożyli zamówienie online, bądź jakiś czas temu skorzystali już z oferty

 

Możemy zaoferować:

  • wynagrodzenie w postaci podstawy 23 zł netto/h plus prowizja
  • możliwość rozwoju - od konsultanta do lidera
  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną
  • wsparcie w postaci szkoleń, warsztatów
  • praca w godzinach 8-16 bądź opcja zmian popołudniowych
  • praca stacjonarnie w jednym z naszych oddziałów: Kraków, Warszawa, Cieszyn
  • opcja pracy zdalnej - wdrażasz się online, pracujesz zdalnie, a na cyklicznych zjazdach widzimy się w naszym oddziale w Cieszynie

 

Szukamy osób z doświadczeniem w sprzedaży i bez - ważniejsze od tego jest Twoje nastawienie i to, czy patrzymy w tym samym kierunku.

Poznajmy się! Zaczniemy od krótkiej rozmowy telefonicznej. Do usłyszenia!

Prezentacja firmy

Jesteśmy profesjonalnym Customer Service Center świadczącym usługi dla klientów z Europy.... 

Zajmujemy się profesjonalną obsługą w zakresie informacji i obsługi klienta, w komfortowych warunkach biura.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
15/05/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing , Praca Doradztwo / Konsulting , Praca Obsługa klienta , Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi
do góry