#

PRACOWNIKA SEKRETARIATU W CENTRUM KSZTAŁCENIA W JĘZYKU ANGIELSKIM COLLEGIUM MEDICUM UMK (NR 0030)

UNIWERSYTET MIKOŁAJA KOPERNIKA W TORUNIU COLLEGIUM MEDICUM IM. LUDWIKA RYDYGIERA W BYDGOSZCZY

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0030


Obowiązki:

PRACOWNIKA SEKRETARIATU w Centrum Kształcenia w Języku Angielskim Collegium Medicum UMK
(umowa na zastępstwo)

Do obowiązków pracownika należeć będzie w szczególności::

- wykonywanie tłumaczeń związanych z procedurą ukończenia studiów,
- udział w zagranicznych targach edukacyjnych,
- promocja studiów anglojęzycznych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: - wykształcenie wyższe (filologia angielska lub lingwistyka stosowana z językiem angielskim), - biegła znajomość obsługi komputera, zwłaszcza mediów społecznościowych i urządzeń biurowych, - doświadczenie w wykonywaniu tłumaczeń (język polski / język angielski), - komunikatywność, kreatywność, terminowość. Dodatkowym atutem będzie: - doświadczenie w pracy w środowisku akademickim, - znajomość programów graficznych.


Miejsce pracy: 85-067 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: Pisemne oferty na stanowisko pracownika sekretariatu należy składać w terminie do dnia 27.01.2020r. w sekretariacie Zastępcy Kanclerza ds. CM w Bydgoszczy przy ulicy Jagiellońskiej 15, II piętro, pokój nr 56 lub przesłać pocztą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@cm.umk.pl Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Warunkiem koniecznym jest wypełnienie i załączenie poniższej klauzuli (załącznik do ogłoszenia). Załącznik nr 2 Wzór komunikatu udzielanego przez Administratora Danych Osobowych. Informacja o przetwarzaniu danych osobowych kandydaci do pracy Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych będzie Uniwersytet Mikołaja Kopernika z siedzibą przy ul. Gagarina 11 w 87-100 Toruń (dalej: ADO, UMK). 2. Pana/Pani uzyskane w związku z zawarciem umowy oraz w trakcie jej realizacji będą przetwarzane w następujących celach: 1) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO obowiązek prawny: a) Wynikających z Kodeksu Pracy przez okres prowadzonej rekrutacji. 2) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO prawnie uzasadniony interes ADO: a) Na potrzeby wewnętrzne tworzenia zestawień, analiz i statystyk przez okres obowiązywania umowy, b) Na potrzeby prowadzenia ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej wieczyście. c) W zakresie umożliwiającym szybki kontakt poprzez wykorzystanie do tego nr telefonu lub poczty e-mail przez okres trwania rekrutacji. 3) Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO zgoda osoby, której dane dotyczą: a) W zakresie podania wszelkich innych danych osobowych niż te, do których ADO uprawniony jest na innych podstawach. 3. Przysługują Panu/Pani prawa, które zrealizujemy na wniosek o: 1) żądanie dostępu do danych osobowych oraz z zastrzeżeniem przepisów prawa: prawo ich sprostowania, 2) żądanie usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, 3) sprzeciw wobec przetwarzania, przeniesienie danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych do innego administratora. 4. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody przysługuje Panu/Pani prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie. 5. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do wykonania celu wymienionego w pkt 2 lit. a, a brak ich podania spowoduje niemożliwość przeprowadzenia procesu rekrutacji, a w przypadku lit. c jest dobrowolne. 6. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Pana/Pani dane osobowe udostępniane mogą być organom administracji publicznej, sądy, komornicy w zakresie sytuacji przewidzianych w przepisach prawa, a także podmiotom, z którymi ADO współpracuje w zakresie usług windykacyjnych, prawnych. 8. Na dzień zbierania Pana/Pani danych osobowych nie planujemy przekazywać ich poza EOG (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Lichtenstein i Islandię), nie wykluczając tego w przyszłości, o czym zostanie Pan/Pani poinformowania ze stosownym wyprzedzeniem. 9. W stosunku do Pana/Pani nie będą prowadzone działania polegające na podejmowaniu decyzji w sposób zautomatyzowany, nie będą one również podlegały zautomatyzowanemu profilowaniu. 10. Jeżeli chce Pan/Pani skontaktować się z ADO w sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, w szczególności w związku z wniesieniem wniosku o realizację przysługujących praw prosimy o kontakt pod adresem e-mail: abi@umk.pl lub adresem korespondencyjnym ADO, z dopiskiem IOD. Po zapoznaniu się z treścią powyższej informacji wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez UMK w Toruniu dla celu związanego z rekrutacją na stanowisko pracownika sekretariatu. ___________ (data i podpis)

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/01/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Administracja / Sekretariat, Praca Biuro / Dokumentacja

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi