Do zadań osoby zatrudnionej na wymienionym stanowisku będzie należało:
• wsparcie serwisowe dla naszych Klientów (stacjonarnie w siedzibie firmy)
• kompleksowa opieka serwisowa dla kilku wybranych Klientów posiadających umowę SLA (konsultacje telefoniczne, pomoc w rozwiązywaniu napotkanych w aplikacji problemów)
• budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z Klientami,
• aktualizacja dokumentacji do oferowanej przez firmę aplikacji (współpraca z zespołem pracowników działu serwisu)
• współpraca z zespołami programistów przy eliminacji zgłoszonych przez Klientów błędów (nie jest wymagana żadna wiedza programistyczna, współpraca ogranicza się jedynie do merytorycznego przedstawienia błędu zaobserwowanego w aplikacji)
• sporadyczne testy oferowanych przez firmę aplikacji (np. przy okazji publikacji nowej wersji aplikacji)
Oferujemy:
• zatrudnienie w stabilnej firmie z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży,
• możliwość rozwoju zawodowego,
• telefon komórkowy, laptop służbowy
• swobodną atmosferę pracy,
• umowę o pracę
• wsparcie osób z dużym doświadczeniem w danej branży
• komunikatywność
• łatwość przyswajania wiedzy z branży IT (w zakresie obsługi oraz funkcjonalności aplikacji)
• odporność na stres, umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
• chęć do nauki oraz rozwoju, gotowość do podejmowania wyzwań zawodowych.
TKomp działa w obszarze oprogramowania wspomagającego funkcjonowanie fir... Rozwiń
1. "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez T Komp Tomasz Kruszewski z siedzibą w Bydgoszczy, w celu prowadzenia bazy danych kandydatów do obecnej rekrutacji do T Komp Tomasz Kruszewski i kontaktowania się ze mną w sprawach prowadzonych rekrutacji." <br/> <br/>2. Jeżeli chcesz, abyśmy zachowali Twoje CV w naszej bazie rekrutacyjnej na poczet przyszłych rekrutacji, umieść dod... Zobacz więcej
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.