Opis stanowiska pracy
Obowiązki:
- Bieżąca obsługa klientów krajowych i zagranicznych
- Sporządzanie dokumentów handlowych , oferty , potwierdzenia zamówienia
- Utrzymywanie dobrych relacji z klientami
- Współpraca z działem zaopatrzenia , produkcji , logistyki
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie
- Znajomość pakietu MS Office
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ( warunek konieczny ) inne języki obce mile widziane
- Samodzielność i dobra organizacja pracy
- Umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
- Pracę w zgranym zespole
- Pracę w firmie o zasięgu międzynarodowym
- Umowę o pracę z okresem próbnym
- Dodatkowy pakiet medyczny
- Dofinansowanie do zajęć sportowych
- Dofinansowanie dojazdów do pracy
Prosimy o dodanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Prezentacja firmy
Firma \"Menegon\" Sp. z o.o. jest producentem urządzeń wentylacj...
Firma \"Menegon\" Sp. z o.o. jest producentem urządzeń wentylacji stanowiskowej. Obok naszych produktów znanych pod marką \"Oskar\" oferujemy także wyroby innych firm zajmujących się wysoce specjalistycznymi problemami. I tak szwedzka firma \"Absolent\" to przede wszystkim usuwanie mgieł olejowych i aerozoli emulsji. Ponadto nasza praca oparta jest na działaniach kompleksowych: pełnym rozpoznaniu tematu, pomiarach przepływowych, opracowaniu koncepcji rozwiązań, projektowaniu instalacji, dostawach, montażu i wdrożeniach całości.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/07/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Inne