Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/4906


Obowiązki:

1.realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ośrodków wsparcia, środowiskowych domów samopomocy, mieszkań treningowych i wspomaganych:
analizowanie dokumentacji niezbędnej do wydania decyzji o skierowaniu do ośrodków wsparcia, środowiskowych domów samopomocy, mieszkań treningowych i wspomaganych,
wydawanie decyzji kierujących do ośrodków wsparcia, środowiskowych domów samopomocy, mieszkań treningowych i wspomaganych,
wydanie decyzji zmieniających, uchylających, wygaszających, umarzających postępowanie dotyczących ośrodków wsparcia, środowiskowych domów samopomocy, mieszkań treningowych i wspomaganych,
prowadzenie teczek osobowych uczestników ośrodków wsparcia, środowiskowych domów samopomocy, mieszkań treningowych i wspomaganych,
współpraca z ośrodkami wsparcia, środowiskowymi domami samopomocy, mieszkaniami treningowymi i wspomaganymi w celu pozyskania informacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej.
2.realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących domów pomocy społecznej, w tym analiza dokumentacji niezbędnych do realizacji zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej,
3.realizowanie zadań wynikających z ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych dotyczących ściągania należności z tytułu wydatków na świadczenia z pomocy społecznej, z tytułu opłat określonych przepisami ustawy, w tym analiza dokumentacji i wydawanie decyzji zwrotnych, wydawanie decyzji w sprawach ulg w spłacie zaległych opłat (rozłożenie na raty, odstąpienie od żądania zwrotu, odroczenie terminu płatności),
4.przygotowywanie dokumentacji finansowo-księgowej;
w tym m.in. poleceń przelewów, zestawień okresowych, zapotrzebowań na środki finansowe na potrzeby Sekcji,
5.przygotowywanie materiałów, sprawozdań, analiz i zapotrzebowań z zakresu spraw objętych działaniem Sekcji.
Informacje o warunkach pracy:
a)Umowa o pracę na czas określony od miesiąca grudnia 2023 r.
b)Pełny wymiar czasu pracy.
c)Miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie, ul. Skubisza 4.
d)Budynek piętrowy, brak windy, na wyposażeniu Ośrodka schodołaz.
e)Praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy.
f)Obsługa urządzeń biurowo-technicznych i narzędzi informatycznych.

Oferujemy:
a)Stabilne zatrudnienie.
b)Możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń.
c)Ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze.
d)Terminowo wypłacane wynagrodzenie.
e)Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego.
f)Dofinansowanie do zakupu okularów, soczewek lub szkieł kontaktowych.
g)Możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej.
h)Dofinansowanie do wypoczynku pracowników.
i)Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników.
j)Dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • I. Wymagania niezbędne:a) posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2023 poz. 901 t.j. ze zm.) lub art. 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2007 poz. 48.320),b) obywatelstwo polskie,c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.II. Wymagania dodatkowe:1) Znajomość przepisów z zakresu: ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 25 lutego 1964 r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy, ustawy a dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 23 sierpnia 2012 r. w sprawie domów pomocy społecznej, rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2010 r. w sprawie środowiskowych domów samopomocy, rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 30 października 2023 r. w sprawie mieszkań treningowych i wspomaganych. 2) Od kandydata, w związku z zadaniami, które będą mu powierzone oczekuje się:a) biegłej znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych,b) komunikatywności,c) dokładności, terminowości, odpowiedzialności,d) umiejętności pracy samodzielnej, jak i współpracy w zespole,e) umiejętności pracy pod presją czasu, umiejętności planowania pracy i organizacji pracy,f) umiejętności prowadzenia pracy z klientem, w szczególności z klientem trudnym,g) umiejętności zachowania bezstronności w kontakcie z klientem.


Miejsce pracy: SKUBISZA 4, 35-026 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:a) życiorys (CV) z podaniem danych umożliwiających kontakt oraz dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,b) list motywacyjny opatrzony bieżącą datą i własnoręcznym podpisem,c) kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie określone w pkt 1a niniejszego ogłoszenia (świadectwa, dyplomy, suplementy),d) kserokopie dokumentów poświadczających: doświadczenie zawodowe, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,e) oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim opatrzone bieżącą datą i własnoręcznym podpisem,f) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych opatrzone bieżącą datą i własnoręcznym podpisem.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie ul. Jagiellońska 26 albo przesłać pocztą na adres 35-025 Rzeszów, ul. Jagiellońska 26, w terminie do dnia 8 grudnia 2023 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta na stanowisko pracownik socjalny w Sekcji do Spraw Domów Pomocy Społecznej i Ośrodków Wsparcia nr 2 (decyduje data wpływu do MOPS).Kandydaci spełniający wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomieni pocztą lub pocztą elektroniczną lub telefonicznie o terminie i miejscu kolejnego etapu naboru.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO, informuję:a) Administrator danych osobowychAdministratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów. Można się z nami kontaktować w następujący sposób: listownie: ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów, za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@mopsrzeszow.pl, telefonicznie: (17) 853-39-27, (17) 853-57-53, (17) 853-51-33.b) Inspektor ochrony danychMogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej iod@mopsrzeszow.pl lub listownie na podany wyżej adres.c) Cele i podstawy przetwarzaniaPaństwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO oraz art. 10 RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu czy wizerunek, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie.Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy, przepisy szczególne określające wymogi kandydata na aplikowane stanowisko.d) Odbiorcy danychOdbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa, podmioty, którym Administrator powierzył do przetwarzania dane osobowe na podstawie zawartych umów (tzw. podmioty przetwarzające).e) Okres przechowywania danychPaństwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne tj. do zakończenia procesu rekrutacji. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów podlegają zniszczeniu.f) Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanieW oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.g) Przekazywanie danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Administrator nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych w rozumieniu RODO.h) Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO przysługuje Państwu: prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, prawo do usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 -193 Warszawa).i) Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/12/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi