#

PRACOWNIK SOCJALNY-ORGANIZATOR USŁUG OPIEKUŃCZO-PIELĘGNACYJNYCH

MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ RZESZÓW

Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/23/5081


Obowiązki:

1.Analiza otrzymanych wywiadów środowiskowych i przygotowywanie decyzji administracyjnych w oparciu o ustawę o pomocy społecznej oraz kodeks postępowania administracyjnego, dotyczących pomocy w formie usług opiekuńczych.
2.Opracowywanie harmonogramu pracy dla opiekunek, z uwzględnieniem uciążliwości zawodowych, odległości w terenie oraz potrzeb podopiecznych i jego bieżące korygowanie w oparciu o aktualny stan kadrowy i potrzeby klientów usług.
3.Zabezpieczenie opieki w przypadku nieobecności opiekunki poprzez organizowanie zastępstw, a w sytuacji znacznych braków kadrowych przejęcie obowiązków opiekunki świadcząc pomoc w domu klienta.
4.Informowanie klientów usług o bieżących zmianach w planach pracy opiekunek.
5.Dostosowywanie przyznanych decyzją administracyjną godzin opieki do potrzeb podopiecznego w przedziale godzin pracy od 7.30 do 15.30.
6.Uzgadnianie terminu rozpoczęcia i pory dnia świadczenia usług opiekuńczych w nowo przyjętych środowiskach oraz wprowadzanie opiekunek w środowiska domowe klientów w dniu objęcia go opieką w formie usług opiekuńczych.
7.Nadzór pracy opiekunek w ustalonym rejonie działania.
8.Opracowywanie rocznego harmonogramu kontroli pracy opiekunek w miejscu zamieszkania klientów.
9.Wizytowanie wszystkich środowisk w rejonie działania co najmniej raz w roku zgodnie z ustalonym harmonogramem kontroli, a w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wynikających z potrzeb danego środowiska, w dniu zgłoszenia potrzeby wizytacji przez klienta, jego rodzinę lub inną instytucję i dokumentowanie protokołem przeprowadzonych wizytacji.
10.Przyjmowanie i wydawanie opiekunkom kart czasu pracy w ostatnich dniach miesiąca, sprawdzanie poprawności opisu kart, zgodności podpisów
11.Sporządzanie zapotrzebowania na bilety ZTM dla opiekunek.
12.Ustalanie terminów i prowadzenie spotkań w grupach opiekunek, omawianie spraw organizacyjnych oraz bieżących problemów w pracy zgłaszanych przez pracowników terenowych i wypracowywanie sposobów ich rozwiązywania.
13.Wprowadzanie danych klientów z wywiadów środowiskowych do systemu Pomost.
14.Prowadzenie poniższej dokumentacji działalności usługowej:
a)ewidencja środowisk objętych pomocą w formie usług opiekuńczych;
b)sporządzanie tygodniowych harmonogramów pracy podległych pracowników terenowych;
c)naliczanie miesięcznej odpłatności dla klientów za wykonaną pomoc
w formie usług opiekuńczych na podstawie faktycznie wypracowanych
w miesiącu godzin wynikających z kart czasu pracy opiekunek oraz obowiązującej decyzji określającej odpłatność dla poszczególnych klientów;
d)sporządzanie zestawień faktycznie przepracowanych przez pracowników terenowych godzin w danym miesiącu;
e)bieżące sprawozdania;
f)harmonogram wizytacji środowisk objętych pomocą w formie usług opiekuńczych;
g)sporządzanie protokołów przeprowadzonych wizytacji;
h)bieżąca archiwizacja akt oraz wykaz dokumentów przekazanych
do archiwum.



Wymagania:

Wymagania pożądane:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • I.Wymagania niezbędne:1.Obywatelstwo polskie.2.Posiadanie kwalifikacji zgodnych z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2023.901 t.j. ze zm.) lub art. 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2007.48.320).3.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.II.Wymagania dodatkowe:1.Znajomość oraz umiejętność stosowania aktów prawnych:ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego,uchwały Rady Miasta Rzeszowa z dnia 22 grudnia 2015 r. Nr XX/423/2015 w sprawie określenia szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania z późniejszymi zmianami.2.Od kandydata, w związku z zadaniami które będą mu powierzone, oczekuje się:-wysokiej kultury osobistej,-umiejętności prowadzenia pracy z klientem, szczególnie z klientem trudnym,-umiejętności zachowania bezstronności w kontakcie z klientem,-znajomości obsługi komputera, -dobrej organizacji pracy,-gotowości i zdolności do szybkiego uczenia się,-rzetelności i poczucia odpowiedzialności,-umiejętności podejmowania decyzji,-zdolności i otwartości na komunikowanie się,-samodzielności w działaniu oraz wykazywanie własnej inicjatywy,-kreatywności, odporności na stres,-umiejętności pracy w zespole.Informacje o warunkach pracy:a)umowa o pracę na czas określony planowana od miesiąca stycznia 2024 r.,b)pełny wymiar czasu pracy,c)miejsce wykonywania pracy: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 14 teren miasta Rzeszowa, d)budynek piętrowy, brak windy,Oferujemy:a)stabilne zatrudnienie,b)możliwość rozwoju zawodowego poprzez odbywanie specjalistycznych szkoleń,c)ciekawą, odpowiedzialną i pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze,d)terminowo wypłacane wynagrodzenie,e)możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia pracowniczego,f)dofinansowanie do zakupu okularów, soczewek lub szkieł kontaktowych,g)możliwość członkostwa w Kasie Zapomogowo-Pożyczkowej,h)dofinansowanie do wypoczynku pracowników,i)dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników,j)dodatkowe wynagrodzenie roczne przysługujące pracownikom jednostek sfery budżetowej.


Miejsce pracy: KSIĘCIA JÓZEFA PONIATOWSKIEGO 14, 35-026 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do Sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rzeszowie ul. Jagiellońska 26 albo przesłać pocztą na adres 35-025 Rzeszów, ul. Jagiellońska 26, w terminie do dnia 15 grudnia 2023 r. w zamkniętej kopercie z dopiskiem Oferta na stanowisko pracownik socjalny organizator usług opiekuńczo pielęgnacyjnych w Sekcji Usług Opiekuńczo - Pielęgnacyjnych (decyduje data wpływu do MOPS).Wymagane dokumenty:a)życiorys (CV) z podaniem danych umożliwiających kontakt oraz dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej opatrzony własnoręcznym podpisem,b)list motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem i bieżącą datą, c)kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie zgodne z kwalifikacjami z art. 116 oraz art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz.U.2023.901 t.j. ze zm.) lub art. 5 ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o zmianie ustawy o pomocy społecznej (Dz.U.2007.48.320) (świadectwa, dyplomy, suplementy),d)kserokopie dokumentów poświadczających: doświadczenie zawodowe, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, e)oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą, f)oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem i bieżącą datą.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne wskazane jako niezbędne zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu rekrutacji, tj. rozmowy z kandydatem. O terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą mailową.O wynikach rekrutacji kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą mailową.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (17) 863-01-55 wewn. 305,od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 15:30.Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) zwanego dalej RODO informuję:a)Administrator danych osobowychAdministratorem Państwa danych osobowych jest Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzeszowie reprezentowany przez Dyrektora z siedzibą ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów. Można się z nami kontaktować w następujący sposób:listownie: ul. Jagiellońska 26, 35-025 Rzeszów,za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@mopsrzeszow.pl,telefonicznie: (17) 853-39-27, (17) 853-57-53, (17) 853-51-33.b)Inspektor ochrony danychMogą Państwo kontaktować się również z wyznaczonym inspektorem ochrony danych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mopsrzeszow.pl, lub listownie na podany wyżej adres.c) Cele i podstawy przetwarzaniaPaństwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego (art. 6 ust.1 lit. b, c RODO oraz art.10 RODO), natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu czy wizerunek, na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie (art. 9 ust. 2 lit. a RODO),która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Przepisy prawa pracy: art. 221 Kodeksu pracy, przepisy szczególne określające wymogi kandydata na aplikowane stanowisko.d)Odbiorcy danychOdbiorcami Państwa danych osobowych będą: podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa,podmioty, którym Administrator powierzył do przetwarzania dane osobowe na podstawie zawartych umów (tzw. podmioty przetwarzające). e)Okres przechowywania danychPaństwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane nie dłużej niż jest to konieczne tj. do zakończenia procesu rekrutacji. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów podlegają zniszczeniu.f)Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanieW oparciu o Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.g)Prawa osób, których dane dotycząZgodnie z RODO przysługuje Państwu:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych,prawo do usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,prawo wniesienia skargi do Prezesa UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).h)Informacja o wymogu podania danychPodanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/12/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa na zastępstwo
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Ochrona

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi