Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1670


Obowiązki:

Kontrola poprawności zamówień w systemie, wystawianie aukcji na Allegro, sklepie internetowym oraz innych platformach sprzedażowych, współpraca z zespołem sprzedaży w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi klientów, udział w tworzeniu opisów produktów oraz optymalizacja treści ofert.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania: doświadczenie w pracy z systemami sprzedażowymi, znajomość zasad wystawiania i zarządzania aukcjami na Allegro, Amazon oraz w sklepach internetowych, dobra organizacja pracy, dokładność i odpowiedzialność, znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole.Forma zatrudnienia: umowa zlecenie lub umowa o pracę / do uzgodnienia z pracodawcą/


Miejsce pracy: Skrajna 76, 25-650 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Rodzaj umowy: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług

Wymagane dokumenty: cv

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/06/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Internet / e-commerce

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi