Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 20/05/2019.

Pracownik Recepcji/Pracownik Call Center

Kraków (ul. Armii Krajowej 21), małopolskie

Sobiesław Zasada Automotive

Opis stanowiska pracy

 

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pierwszy kontakt z Klientem Salonu (osobisty, e-mailowy, telefoniczny)
  • obsługę korespondencji oddziału (wysyłanie i odbieranie korespondencji,  przekazywanie do odpowiednich pracowników)
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w oddziale
  • przyjmowanie wpłat od Klientów, monitoring należności
  • monitoring realizacji procesów MB oraz standardów obsługi Klienta (CSI)

 

 Od Kandydatów oczekujemy:

  • samodzielności, kreatywności
  • komunikatywności i umiejętności w nawiązywania relacji
  • znajomości obsługi programów komputerowych i graficznych
  • prawa jazdy: kategorii B
  • znajomości języka angielskiego lub/i języka niemieckiego

 

Oferujemy:

  • interesującą i stabilną pracę w renomowanej firmie
  • perspektywy rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Prezentacja firmy

Spółka Sobiesław Zasada Automotive powstała w 2010 roku jako efekt konsolidacji... przedsiębiorstw dealerskich, działających pod szyldem Sobiesław Zasada na rynkach lokalnych od wielu lat.

Główną część aktywności Grupy stanowi aktualnie największa w Polsce sieć dealersko-serwisowa koncernu Daimler, realizująca szeroką gamę usług związanych ze sprzedażą pojazdów oraz ich serwisem.
Sobiesław Zasada Automotive jest autoryzowanym dealerem marek: Mercedes-Benz, Jeep, Subaru, Fuso oraz Unimog. Prowadzi również autoryzowany serwis dla samochodów marek Chrysler i Dodge. Od lipca 2012 roku do oferty Grupy została wprowadzona marka Smart - jej sprzedaż i serwis oferujemy w oddziale firmy w Krakowie.

Naszą przewagą jest wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wysoko wykwalifikowana kadra oraz rozbudowana sieć oddziałów. Dzięki temu jesteśmy w stanie być zawsze tam, gdzie potrzebna jest nasza pomoc, wiedza i wsparcie.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Call Center / Telemarketing , Praca Obsługa klienta
do góry