Opis stanowiska pracy

 

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • pierwszy kontakt z Klientem Salonu (osobisty, e-mailowy, telefoniczny)
  • obsługę korespondencji oddziału (wysyłanie i odbieranie korespondencji,  przekazywanie do odpowiednich pracowników)
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w oddziale
  • przyjmowanie wpłat od Klientów, monitoring należności
  • monitoring realizacji procesów MB oraz standardów obsługi Klienta (CSI)

 

 Od Kandydatów oczekujemy:

  • samodzielności, kreatywności
  • komunikatywności i umiejętności w nawiązywania relacji
  • znajomości obsługi programów komputerowych i graficznych
  • prawa jazdy: kategorii B
  • znajomości języka angielskiego lub/i języka niemieckiego

 

Oferujemy:

  • interesującą i stabilną pracę w renomowanej firmie
  • perspektywy rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Prezentacja firmy

Spółka Sobiesław Zasada Automotive powstała w 2010 roku jako efekt konso... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/04/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi