Numer oferty: StPr/25/0105
1. Prowadzenie dokumentacji techniczno- eksploatacyjnej sprzętu medycznego.
2. Obsługa zgłoszeń awarii i usterek w elektronicznym systemie nadzoru nad sprzętem medycznym.
3. Prowadzenie i kompletowanie korespondencji w zakresie funkcjonowania Sekcji Aparatury Medycznej.
4. Przygotowywanie wniosków i postępowań przetargowych (opisu przedmiotu zamówienia, ocena merytoryczna ofert) na usługi serwisowe aparatury medycznej oraz na zakupy sprzętu i aparatury medycznej.
5. Nadzór nad realizacją umów serwisowych.
6. Rejestrowanie i monitorowanie sprzętu wysyłanego do naprawy i odsyłanego po naprawach.
7. Kontakt z firmami serwisowymi i dostawcami sprzętu w zakresie uzgadniania terminów, warunków współpracy oraz negocjacji ofert.
8. Rozeznanie rynku w zakresie nowych urządzeń, przygotowanie i weryfikacja opisów przedmiotu zamówienia dla nowego sprzętu i aparatury medycznej. praca w godz. 7-15.
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
Miejsce pracy: Augustyna Kośnego 53, 45-372 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Podanie o pracę, CV.Wymagane dokumenty proszę składać na mail Szpitala :rekrutacja@szpital.opole.pl lub osobiście Sekretariacie Dyrekcji
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
źródło oferty: CBOP
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.