Opis stanowiska pracy
Swój potencjał wykorzystasz w:
- Obsłudze klienta w j. polskim i angielskim
- Przedstawianiu ogólnych informacji, jak i odpowiadaniu na bieżące pytania klientów
- Rozmowach w zakresie zakładania kont użytkownikom
- Weryfikacji użytkowników
- Zarządzaniu korespondencją biura
- Pomocy w rozwiązywaniu bieżących (technicznych) problemów użytkowników
Wymagania
Umiejętności i cechy, które pomogą Ci osiągnąć sukces:
- Doświadczenie w obsłudze klienta również tego trudnego
- Sprawna obsługa komputera, czatu, telefonu
- Biegła znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację z klientem obcojęzycznym
- Umiejętność łatwego przekazywania wiedzy
- Samodzielność w działaniu i szybkie reagowanie
- Rzetelność, skrupulatność i terminowość
Dodatkowy plus w rekrutacji otrzymasz za:
+ kierunek studiów na Uniwersytecie Ekonomicznym
+ znajomość drugiego języka obcego np. francuski, hiszpański, portugalski lub inny język
Prezentacja firmy
Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników ...
Jesteśmy agencją doradztwa personalnego i pomagamy dobierać pracowników do firm. Doświadczenie i kompetencje kandydata, są dla nas tak samo istotne i jego osobowość oraz to, czy będzie dobrze dopasowany do danego przedsiębiorstwa.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/04/2023
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Tylko praktyki
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta