Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/1807


Obowiązki:

-Prowadzenie oddziału zgodnie ze standardami firmy
-Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami hurtowymi i detalicznymi
-Rozbudowa lokalnego rynku zgodnie z ogólnymi założeniami firmy
-Systematyczna kontrola w zakresie regulowania płatności, linii kredytowych Klientów oraz ich sytuacji finansowej,
-Monitorowanie cen i działań konkurencji,
-Nadzór nad magazynem towarów i ich ekspedycją, prowadzenie ewidencji
-Nadzór nad serwisem gwarancyjnym,
-Prowadzenie i nadzór nad gospodarką odpadami i surowcami wtórnymi,
- Organizowanie odbioru dostaw oraz bieżący nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem, jak również zabezpieczaniem przed kradzieżą
-Realizacja planów sprzedażowych i raportowanie wyników
-Obsługa operacji bankowych,
-Nadzór nad obiektem, dbałość o jego stan techniczny, utrzymanie porządku i estetyki oraz zabezpieczanie przed kradzieżą mienia.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie ogólnokształcące

Pozostałe wymagania:

  • umiejętności sprzedażowesamodzielność i odpowiedzialnośćznajomość pakietu MS Officeprawo jazdy kategoria Bobsługa kasy fiskalnejumiejętności zarządzania stanem magazynowym i dostawamiwysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i komunikacyjneotwartość, energiczność w działaniu


Miejsce pracy: Składowa 11, 15-399 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Doradztwo / Konsulting

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi