Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/6097


Obowiązki:

Księgowanie dokumentów, sporządzanie i księgowanie kompensat, rozliczanie kompensat, rozliczanie raportów, sprawozdawczość, analiza kont rozrachunkowych i uzgadnianie sald z kontrahentami, monitoring płatności, raportowanie, czynności związane z prowadzeniem i zarządzaniem dokumentacją pracowniczą i płacową, czynności archiwizacyjne, prowadzenie korespondencji firmy. Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-14.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe, analityczne myślenie. Mile widziana znajomość programu SAP Business One i R2Płatnik.


Miejsce pracy: Ordynacka 3, 83-050 Bąkowo, powiat: gdański, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Staż pracy: lata: 0, miesiące: 6

Wymagane dokumenty: -

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Adres www: www.agaresbosch.com.pl


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
04/08/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Finanse, Praca Ubezpieczenia

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi