#

Pracownik Helpdesk IT

Grupa Euro

31-524 Kraków, małopolskie

Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona przez nas na tym stanowisku będzie się bieżącą obsługą IT dla klientów firmy, co obejmuje: przyjmowanie, rejestrowanie, diagnozowanie oraz rozwiązywanie zgłaszanych problemów.

Zakres obowiązków:
• Wsparcie techniczne dla użytkowników w zakresie instalacji i problemów z oprogramowaniem
• Opieka nad infrastrukturą IT oraz poprawnym działaniem sprzętu komputerowego
• Tworzenie dokumentacji wg określonych wytycznych
• Bieżące raportowanie swojej pracy

Wymagania

Wymagania:

• Biegła znajomość (na poziomie administracyjnym) systemów operacyjnych MS Windows 7-10
• Udokumentowane doświadczenie w administrowaniu, diagnostyce i konserwacji sprzętu komputerowego oraz urządzeń mobilnych
• Znajomość sprzętu IT
• Znajomość sieci LAN/ WAN
• Zdolność do efektywnej pracy pod presją czasu oraz „multitaskingu”
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Samodzielność i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań dla problemów
• Sumienność i odpowiedzialność
• Mile widziana praktyczna znajomość systemów linux oraz MacOS
• Mile widziana praktyczna znajomość rozwiązań Microsoft: Active Directory, Windows Server 2016/2019
• Mile widziane doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku

Oferujemy
• Możliwość rozwoju zawodowego
• Pracę w młodym i zgranym zespole
• Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności

Prezentacja firmy

Grupa Euro to między innymi: <br/> <br/>• RSA24 i VMI24– innowacyjne roz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/04/2021
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca IT - Hardware / Information Systems, Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi