Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/2001


Obowiązki:

Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Sprawna i profesjonalna obsługa Klientów w punktach kasowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardami MAKRO. Aktywne uczestnictwo w procesach kompletacji zamówień dla Klientów. Realizacja zadań w obszarze rozładunku i przyjęcia dostaw towaru. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO jako firmy przyjaznej Klientowi. Stosowanie się do wymagań firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.Praca w godz. 05:00-13:15/13:00-21:15/21:00-05:15.(możliwość dostosowania grafiku do rozkładu jazdy autobusów).



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • zasadnicze zawodowe

Pozostałe wymagania:

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziana książeczka sanitarno-epidemiologiczna. Umiejętności: dobra organizacja pracy, obsługa klienta, rzetelność, dokładność. Oczekiwania dodatkowe: doświadczenie w pracy w sprzedaży, gotowość do pracy fizycznej, uczciwość.


Miejsce pracy: Partyzancka 84, 45-802 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
13/11/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
2
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi