Obowiązki:
• budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami
• negocjacje cen z dostawcami
• wystawianie faktur i bieżąca obsługa administracyjna hurtowni
• pozyskiwanie klientów
• czuwanie nad prawidłowym procesem realizacji zamówień
• nadzór nad bazą dostawców, umów, zleceń, zamówień – w zakresie bieżących działań;
• współpraca z obsługiwanymi budowami w zakresie zaopatrzenia w materiały budowlane
• wykształcenie minimum średnie
• doświadczenie w sprzedaży produktów z branży budowlanej
• nastawienie na osiąganie mierzalnych celów sprzedażowych
• znajomość i efektywne wykorzystywanie technik negocjacyjnych
• komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, doskonała organizacja pracy, fachowość, systematyczność oraz umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu, odpowiedzialność, zaangażowanie, dyspozycyjność;
• prawo jazdy kat. B
• mile widziana znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
• stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie
• atrakcyjne wynagrodzenie i niezbędne narzędzia pracy
• pracę w międzynarodowym środowisku
• perspektywę doskonalenia i rozwoju kompetencji zawodowych
• umowę o pracę – po umowie na okres próbny lub inną formę zatrudnienia – do uzgodnienia
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r., poz. 2135).”
Firma Gem Technology Sp. z o.o. oferuje profesjonalną obsługę i realiza... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.