#

Pracownik działu wsparcia administracji

Adecco Poland Sp. z o.o.

Bytom, śląskie

Adecco Poland Sp. z o.o.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.

Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

Pracownik działu wsparcia administracji

Miejsce pracy: Bytom

Zadania:

  • odbieranie telefonów
  • wysyłka poczty
  • wysyłki kurierskie
  • przygotowywanie pism
  • archiwizacja dokumentów
  • wykonywanie raportów

Wymagania:

  • dyspozycyjność
  • motywacja do pracy

Oferujemy:

  • Atrakcyjne warunki finansowe
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową 
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Wynagrodzenie zawsze na czas


Numer referencyjny: WA/06/2017/KTW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi