Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Dla naszego Klienta aktualnie w Adecco Poland prowadzimy rekrutację kandydatów zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Pracownik działu wsparcia administracji
Miejsce pracy: BytomZadania:
- odbieranie telefonów
- wysyłka poczty
- wysyłki kurierskie
- przygotowywanie pism
- archiwizacja dokumentów
- wykonywanie raportów
Wymagania:
- dyspozycyjność
- motywacja do pracy
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- Wynagrodzenie zawsze na czas
Numer referencyjny: WA/06/2017/KTW
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.