Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

  • Rejestrowanie  i rozwiązywanie problemów reklamacyjnych naszych klientów z Polski i zagranicy 
  • Telefoniczna obsługa klienta,
  • Organizowanie reklamacji  i dostaw towaru do klientów, 
  • Sporządzeniu dokumentacji  handlowych.
  • Kontakty z fabrykami i śledzenie procesu reklamacyjnego 

Gwarantujemy:

  •          pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  •          szerokie możliwości rozwoju zawodowego
  •         pracę w przyjaznym środowisku
  •          zakup mebli po preferencyjnych cenach
  •         pakiet medyczny, dostęp do grupowego ubezpieczenia
  •          szkolenia
  •          kurs języka angielskiego w naszym biurze
  •          kawa, herbata, woda bez ograniczeń
  •          darmowy parking

Wymagania

  •        Wykształcenia wyższego, min. licencjat (może być student/ka ostatnich lat studiów),
  •        Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
  •        Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  •        Umiejętności pracy w grupie,
  •        Znajomości środowiska Windows (Excel, Word, Outlook),
  •        Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP.
  •        Komunikatywna znajomość języka francuskiego 

Prezentacja firmy

Jesteśmy polską firmą handlową istniejącą już dziesięć lat. W Polsce pos... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/05/2023
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi