Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 23/08/2019.

Pracownik działu reklamacji

Łódź, łódzkie

Stella Sp.zo.o.

Opis stanowiska pracy

Zakres obowiązków:

• Rejestrowanie i rozwiązywanie problemów reklamacyjnych naszych klientów z Polski i zagranicy
• Telefoniczna obsługa klienta,
• Organizowanie reklamacji i dostaw towaru do klientów,
• Sporządzeniu dokumentacji handlowych.
• Kontakty z fabrykami i śledzenie procesu reklamacyjnego

Wymagania

Od kandydatów oczekujemy:
• Wykształcenia wyższego, min. licencjat (może być student/ka ostatnich lat studiów),
• Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
• Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
• Umiejętności pracy w grupie,
• Znajomości środowiska Windows (Excel, Word, Outlook),
• Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP.
• Komunikatywna znajomość języka francuskiego
Gwarantujemy:
• pracę pełną wyzwań w dobrze prosperującej firmie,
• korzystny system wynagrodzenia (wynagrodzenie podstawowe + pakiet medyczny + premia roczna),
• pracę w młodym zespole,
• niezbędne narzędzia pracy.

Prezentacja firmy

Jesteśmy polską firmą handlową istniejącą już dziesięć lat. W Polsce posiadamy trzy zakłady... produkcyjne zatrudniające ponad sześćset osób. Zapewniamy wysoką jakość usług oraz ciągłość współpracy.  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
31/07/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na okres próbny
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa , Praca Kontrola jakości , Praca Obsługa klienta
do góry