Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/11/2017.

Pracownik działu obsługi klienta

Łódź, łódzkie

Adecco Poland Sp. z o.o.

Opis stanowiska pracy

Będziesz odpowiedzialny za:

  • uzupełnianie raportów
  • kontakt mailowy z klientami w języku angielskim
  • pracę w programie MS Excel
  • obsługę programów pocztowych

Oczekujemy od Ciebie:

  • znajomości programu MS Excel na poziomie minimum podstawowym
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywny
  • analitycznego umysłu oraz szybkości w działaniu
  • motywacji do pracy oraz sumienności w wykonywaniu powierzonych obowiązków

W zamian oferujemy:

  • umowę o pracę tymczasową
  • pracę na okres wakacyjny (czerwiec-sierpień), możliwość dłuższej współpracy
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
Zainteresowane osoby zachęcamy do przesyłania swojego CV lub bezpośredniej aplikacji w biurze Adecco w Łodzi.


Numer referencyjny: PDOK/DHL/LDZ/2017

Prezentacja firmy

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego... lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2015 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 60 000 osób.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
  Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
21/10/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Mniej niż 1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta
do góry