#

Pracownik działu obsługi klienta

HR International Sp. z o.o.

Austria, zagranica

HR International Sp. z o.o.
HR International Sp. z o.o. to nowoczesna agencja rekrutacyjna,
która operuje na międzynarodowym rynku pracy.

Łączymy polskich pracowników z pracodawcami z całej Europy, którzy prowadzą działalność w różnych branżach. Należymy do Polskiego HR S.A., który funkcjonuje na międzynarodowym rynku HR od 1999 r. HR International Sp. z o.o. jako Agencja Rekrutacyjna jest wpisana przez Marszałka Województwa Małopolskiego do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 19302.

Pracownik działu obsługi klienta

Miejsce zatrudnienia: Austria

Dla jednego z naszych klientów zagranicznych poszukujemy pracowników do obsługi działu klienta

Firma jest wiodącą, światową siecią barów szybkiej obsługi.



Szczegóły:
Rozpoczęcie projektu: luty/marzec
Miejsce: Wiedeń


Oczekujemy od kandydata:

- doświadczenia w pracy na kuchni, w restauracji, hotelu.
- punktualności
- znajomości j.niemieckiego
- gotowości do pracy w trybie zmianowym


Obowiązki:

- kompletowanie i sprawdzanie zamówień
- obsługa klienta
- kontrola daty przydatności składników
- utrzymywanie czystości w restauracji
- odpowiedzialność za podawanie serwetek i sztućców

Oferujemy:

- austriacką umowę
- pomoc w znalezieniu zakwaterowania
- atrakcyjne wynagrodzenie
- 200 euro do wykorzystania na wyżywienie w lokalu
- możliwość długotrwałej współpracy
- wsparcie na każdym etapie rekrutacji, a także pomoc w sprawach organizacyjnych.


Osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego 504 293 615

Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi