#

Pracownik Działu Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego (Customer Service Agent)

Emako Sp. j.

Wrocław, 55-080, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

EMAKO, firma z branży e-commerce, poszukuje do swojego zespołu osoby na stanowisko Pracownik Działu Obsługi Klienta Niemieckojęzycznego - Customer Service Agent.
Nasze artykuły gospodarstwa domowego, upominki i praktyczne dekoracje - trafiają do klientów w całej Europie. Regularnie wdrażamy ciekawe projekty sprzedażowe. Zapewniamy naszym klientom pełną obsługę posprzedażową na wysokim poziomie, w kilku językach europejskich.

W pracy kierujemy się takimi wartościami, jak: kreatywność, zaangażowanie, praca zespołowa, innowacyjność, swobodna atmosfera pozbawiona korporacyjnej sztywności.

Do Twoich zadań należeć będzie:
- Obsługa informacyjna i operacyjna Klientów w zakresie produktów i zamówień
- Mailowa i telefoniczna obsługa bieżących zgłoszeń
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami
- Doradztwo i sprzedaż towarów z naszej oferty handlowej
- Wspieranie i budowanie współpracy pomiędzy działami firmy (Obsługa Klienta Zagranicznego i Polskiego, Dział Sprzedaży, Dział Wysyłki)

Pracując z nami zyskasz:
- Ciekawą pracę w przyjaznej atmosferze z możliwością rozwoju osobistego
- Atrakcyjne wynagrodzenie i system motywacyjny zależny od wyników pracy Twojej i Twojego zespołu (Przedział wynagrodzenia: 2.500 zł - 5.000 zł / miesięcznie brutto)
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca w pełnym wymiarze godzin)
- Doświadczenie w zakresie obsługi klienta

Wymagania

Oczekujemy od Ciebie:
- Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego
- Przynajmniej podstawowej znajomości języka angielskiego
- Komunikatywności, samodzielności w działaniu, dobrej organizacji pracy własnej i zaangażowania
- Umiejętności wspierania zespołu w realizacji wyznaczonych zadań
- Gotowości do pracy stacjonarnej w biurze firmy na terenie strefy ekonomicznej Prologis Park Wrocław V od poniedziałku do piątku oraz okazjonalnej dostępności dla pracy zdalnej
- Znajomości programów MS Office

Znajomość zagadnień branży e-commerce oraz doświadczenie w obsłudze klienta będą dodatkowymi atutami.

Prezentacja firmy

EMAKO to projekt e-commerce - praktyczne akcesoria łazienkowe, kuchenne ... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
21/09/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Premie, dodatki:
Tak
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi