Dziękujemy za korzystanie z infoPraca. Data wydruku 23/02/2019.

Opis stanowiska pracy

Podstawowe zadania:

  • prowadzenie ewidencji księgowej i uzgodnienie jej z kontami księgi głównej;
  • udział w sporządzaniu deklaracji podatkowych, sprawozdań i raportów oraz rozliczeń związanych z zamykaniem okresów księgowych;
  • wystawianie faktur oraz monitorowanie stanu należności;
  • wsparcie przy naliczaniu wynagrodzeń oraz przygotowywaniu list płac;
  • współudział przy sporządzaniu dokumentów związanych z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
  • współudział w przygotowywaniu dokumentacji rozliczeniowej ZUS, deklaracji PIT i PFRON.

 

Wymagania:

  • znajomość zasad księgowości oraz znajomość przepisów prawa pracy, PDOF, ZUS, PFRON;
  • wykształcenie min średnie kierunkowe oraz kilkuletnie doświadczenie na stanowiskach tożsamych
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza kalkulacyjnego MS Excel oraz umiejętność obsługi programu Płatnik;
  • znajomość obsługi systemów księgowych oraz kadrowo-płacowych;
  • dokładność, rzetelność i dobra organizacja czasu pracy;
  • umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność oraz chęć doskonalenia
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

 

Oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w prężnie rozwijającej się firmie o zasięgu krajowym;
  • atrakcyjne wynagrodzenie;
  • możliwość rozwoju (szkolenia i dofinansowanie do podwyższania kwalifikacji zawodowych);
  • ciekawą i pełną wyzwań pracę w zaangażowanym zespole;
  • przyjazne środowisko pracy.

Prezentacja firmy

Przedsiębiorstwo nasze powstało w 1955 roku nosząc nazwę Poznańskie Przedsiębiorstwo... Robót Elewacyjnych. Przez kolejne lata następowały zmiany nazwy, aż w maju 1997 firma została przekształcona w Spółkę z o. o i zarejestrowana pod nazwą Przedsiębiorstwo Budowlano – Usługowe „BUDOPOL – Poznań”. Firma charakteryzuje się wykonawstwem robót budowlanych w szerokim tego słowa znaczeniu. Realizujemy inwestycje w najnowszych technologiach, niejednokrotnie o wysokim stopniu trudności, angażując przy tym cały swój potencjał wiedzy i umiejętności. Doświadczenia zdobyte przy prowadzeniu robót na zasadzie generalnego wykonawcy pozwalają na rozpoczęcie realizacji najbardziej skomplikowanych inwestycji.   Rozwiń

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
11/02/2019
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa , Praca Finanse , Praca Administracja biurowa , Praca Biuro / Dokumentacja , Praca HR / Kadry / Rekrutacja
do góry