Dziękujemy za korzystanie z infoPraca.pl. Data wydruku 24/09/2020.

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/20/0744


Obowiązki:

Wsparcie działu handlowego przy oferowaniu i realizacji zamówień, budowa długofalowych relacji z klientem, obsługa klientów z branży DIY obsługa systemów CRM, weryfikacja i wprowadzanie danych do systemów używanych w Dziale Obsługi Klienta, wprowadzanie zamówień od klientów, obsługa zleceń produkcyjnych, współpraca z działem logistyki i produkcji, wsparcie przed- i posprzedaży, raportowanie, prowadzenie sklepu internetowego.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Języki:

  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany

Umiejętności i uprawnienia:

  • pakiet OFFICE

Wykształcenie:

  • średnie zawodowe, brak

Wymagania pożądane:

Języki:

  • niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany

Pozostałe wymagania:

  • mile widziane dośw. w pracy w dziale obsługi klienta, znajomość EXEL`a, znajomość Comarch ERP


Miejsce pracy: Rzeszowska 37/B, 38-120 Czudec, powiat: strzyżowski, woj: podkarpackie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: CV

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Informacje dodatkowe

Ostatnia aktualizacja:
09/08/2020
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management , Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi , Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie
do góry