#

PRACOWNIK DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

URZĄD GMINY W STEGNIE

Stegna, pomorskie

Opis stanowiska pracy

Numer oferty: StPr/25/0571


Obowiązki:

Treść ogłoszenia znajduje się na stronie Urzędu Gminy w Stegnie:
https://bip.stegna.pl/wakaty/2/181/Pracownik_ds__zamowien_publicznych/

Wójt Gminy Stegna ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Stegnie z dnia 10 lipca 2025 r.
Stanowisko Pracy: Pracownik ds. zamówień publicznych .

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.Przygotowywanie rocznych planów postępowań oraz ich bieżąca aktualizacja.
2. Przygotowanie oraz prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty, dostawy i usługi, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo zamówień publicznych, w tym postępowań powyżej progów unijnych.
3. Kompletowanie wszelkich dokumentów niezbędnych do podpisania umowy z wykonawcą/dostawcą/usługodawcą w ramach zamówień publicznych wraz z koordynacją procesu podpisywania umowy o zamówienie publiczne.
4. Współpraca w realizacji zadań finansowanych z funduszu sołeckiego w zakresie konsultacji procesu inwestycyjnego.
5. Obsługa BIP, platformy e-zamówienia, platformy zakupowej OpenNexus, ENOTICES2 w zakresie informacji dotyczących zamówień publicznych.
6. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń i regulaminów w sprawach wynikających z zakresu obowiązków oraz opracowanie i aktualizacja wewnętrznych aktów prawnych oraz wzorów dokumentacji postępowania w sprawach zamówień publicznych.
7. Koordynacja działań podejmowanych wspólnie z innymi samorządami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zamówień wspólnych.
8. Analizowanie i przygotowywanie szacowania wartości zamówienia wydatków całego urzędu na bieżący rok w celu zastosowania prawidłowej procedury.
9. Nadzór nad zakupami dokonywanymi w urzędzie w zakresie zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych.
10. Prowadzenie korespondencji z Urzędem Zamówień Publicznych w zakresie przewidzianym Prawem zamówień publicznych.
11.Udzielanie instruktażu i pomocy komórkom organizacyjnym urzędu w zakresie wyboru właściwego trybu postępowania i odpowiedniego prowadzenia spraw z zakresu zamówień publicznych.
12.Prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z zajmowanego stanowiska.
13. Stała obsługa elektronicznego obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją.
14. Przygotowywanie projektów uchwał, zarządzeń, regulaminów i pism w sprawach wynikających z zakresu obowiązków.
15. Zastępowanie pracownika ds. pozyskiwania środków zewnętrznych.
16. Gromadzenie dokumentów i opracowań dotyczących przeprowadzonych badań założeń i analiz w zakresie pozyskiwania źródeł energii i innych.
17. Dokonywanie wstępnej oceny celowości operacji gospodarczych powodujących powstania zobowiązań związanych ze sprawami prowadzonymi na zajmowanym stanowisku pracy.
18. Wykonywanie innych poleceń wydanych przez Wójta Gminy, Z-cę Wójta oraz Sekretarza Gminy.

Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. W pełnym wymiarze czasu pracy.
2. Zatrudnienie od 01 października 2025 r.
3. Wynagrodzenie zasadnicze w przedziale 5 000 brutto- 6 500 brutto + dodatek za staż pracy.
4. Kandydat podejmujący pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, w tym na kierowniczym stanowisku urzędniczym, w czasie trwania zawartej na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy umowy o pracę, odbywa służbę przygotowawczą zakończoną zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym.
5. Praca administracyjno-biurowa z komputerem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godz. dziennie) z przewagą wysiłku umysłowego, zmienne tempo pracy; praca w siedzibie Urzędu oraz w terenie.
6. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat będzie zobowiązany do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miejscu poprzedzającym ogłoszenie naboru.
Wskaźniki zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Stegnie w miesiącu poprzedzającym ogłoszenie naboru nie przekraczał 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.



Wymagania:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo zamówień publicznych.2. Minimum trzy lata stażu pracy w administracji.3. Posiadanie obywatelstwa polskiego lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.4. Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego musi posiadać znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.5. Znajomość techniki pracy biurowej, w tym bardzo dobra umiejętność obsługi komputera.6. Ukończone 18 lat życia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełnych praw publicznych.7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku.8. Umiejętność sprawnej organizacji pracy, komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, elokwencja, dyskrecja, lojalność, szacunek do drugiego człowieka, wytrwałość, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy z dokumentami elektronicznymi.9. Znajomość przepisów prawa: praktyczna znajomość Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych i rozporządzeń, Kodeks cywilny, Kodeks pracy, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, ustawy o finansach publicznych, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych. 10.Umiejętność obsługi komputera: Internet, poczta elektroniczna, pakiety biurowe: (edytor tekstu, Excel).11.Zdolność analitycznego myślenia i logicznego wnioskowania oraz jasnego prezentowania wniosków i opinii.Wymagania dodatkowe:1. Szkolenie/ kursy z zakresu zamówień publicznych.2. Znajomość zasad redagowania pism urzędowych.3. Łatwość nawiązywania kontaktów.4. Dyspozycyjność i samodzielność.5. Prawo jazdy kat B. 6. Skrupulatność w sporządzaniu dokumentacji.


Miejsce pracy: Gdańska 34, 82-103 Stegna, powiat: nowodworski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony

Wymagane dokumenty: Wymagane dokumenty:1. Życiorys CV (wraz z podaniem numeru telefonu kontaktowego).2. List motywacyjny.3. Kwestionariusz osobowy według wzoru dostępnego na stronie (bip.stegna.pl) lub w siedzibie Urzędu Gminy w Stegnie w referacie społeczno-organizacyjnym (pok.15, Ip.)4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe (kopie świadectw pracy potwierdzających staż pracy lub zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).5. Oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych oraz że nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6. Oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku.7. Oświadczenie zgoda na przetwarzanie danych osobowych wg poniższego wzoru:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), publ. Dz. Urz. UE L Nr 119, s. 1 w celach przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownika ds. zamówień publicznych przez Urząd Gminy w Stegnie.Przyjmuję do wiadomości fakt obowiązku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135 ze zm.).Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.Wymogi formalne:Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem oraz miejscem zamieszkania z dopiskiem: Nabór na stanowisko pracownika ds. zamówień publicznych w terminie do dnia 21 lipca 2025 r. do godz. 14.00 (decyduje data złożenia przez kandydata wymaganych dokumentów bezpośrednio w siedzibie Urzędu, a w przypadku, gdy zostały nadane drogą pocztową, za datę ich złożenia uważa się datę wpływu do Urzędu) na adres: Urząd Gminy w Stegnie, 82-103 Stegna, ul. Gdańska 34. Zgłoszenia dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu oraz zakwalifikują się do dalszego postępowania konkursowego zostaną poinformowani telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (bip.stegna.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Stegnie, ul. Gdańska 34, 82-103 Stegna.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Prezentacja firmy

źródło oferty: CBOP

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/07/2025
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Branża / kategoria:
Praca Administracja Publiczna, Praca Administracja biurowa

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi